مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران؛

هدف رسانه ملی از اطلاع رسانی، کمک به مدیریت بحران است

علی صادق مقدسی در نشست ستاد بحران استان، عملکرد رسانه استانی و ملی را برخلاف دیدگاه برخی از مسئولین، بزرگنمایی ندانست و آن را تنها انعکاس انتظارات و گلایه های مردمی برشمرد.
کد خبر: ۹۷۲۵۱۸
هدف رسانه ملی از اطلاع رسانی، کمک به مدیریت بحران است

به گزارش جام جم آنلاین مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران در نشست ستاد مدیریت بحران استان و در پاسخ به انتقاد رئیس ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به عملکرد رسانه ملی و استانی در پوشش اخبار و انعکاس مشکلات اخیر مردم، گفت: عملکرد رسانه استانی و ملی برخلاف دیدگاه شما بزرگنمایی نبوده است و ما تنها به انعکاس گلایه های مردم پرداخته ایم. اینکه فرصت بیان اقدامات انجام شده توسط دستگاه ها در اخبار سراسری ایجاد شده موجب قدردانی مدیرعامل گاز استان از رسانه استانی نیز شده است.
وی افزود: مازندران در مساله سرما و مشکلات ناشی از آن بیشترین ارتباط مستقیم را با شبکه های سراسری صداو سیما داشته است و این برقراری ارتباط مدیران استانی با شبکه های سراسری مطمئنا منشا خیر است زیرا بوسیله آن عملکرد مدیران بیان می شود.
مقدسی گفت: ان چیزی که در رسانه آمده جز "گزارشگری حقیقت" چیز دیگری نیست و اگر فرصتی برای مرور این اقدامات رسانه ای بین من و شما باشد خواهید دید که به جز حقیقت هیچ چیز دیگری نبوده است. گلایه های مردم را به عنوان رسانه استانی منعکس می کنیم و اگر این کار را نکنیم bbc و امثالهم فضای کار پیدا می کنند مردم حق دارند مشکلات خود را در رسانه استانی و ملی بازگو کنند و این فرصت را دریغ نمی کنیم.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران تصریح کرد: معتقدم ما باید از این فرصتها استفاده کنیم تا درد استان خود را در سطح ملی بگوییم و نباید این کار را بزرگنمایی بنامیم زیرا این کلام مردم است که دارد منعکس می شود، نباید انرا بزرگنمایی دانست.
وی در پاسخ به انتقاد رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: من با اینکه شما معتقد هستید عملکرد ما بزرگنمایی بوده است موافق نیستم اما حتی در این صورت همین قدوم مبارک حضرت عالی یعنی حضور شما در استان و شنیدن مشکلات مردم و مدیران و اینکه ما به عنوان مدیران از شما کمک میخواهیم و گرفتاری ها را مطرح میکنیم به برکت همین "انعکاس مشکلات مردم" محقق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها