مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: قصد اذیت کردن کودک شیرین زبان اصفهانی به هیچ وجه وجود نداشته است.
کد خبر: ۹۷۲۵۰۹
از تهدید دانش آموز اصفهانی تا توضیح مدیرکل+ فیلم

به گزارش جام جم آنلاین علی ضیاء در برنامه صبحگاهی فرمول یک از مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان درباره انتشار ویدئو دانش آموز شیرین زبان اصفهانی و تهدید دانش آموز به اخراج سوال کرد.

محمدحسن قائدی ها، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: قصد اذیت کردن کودک وجود نداشته، او شیرین زبان است و قشنگ صحبت می کرده، مدیر مدرسه می خواسته با او مزاح کند، معاون هم این فیلم را ضبط کرده و فیلم در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون آن دانش آموز مشغول تحصیل است و مشکلی برای او پیش نیامده است.
وی یادآور شد: تذکرات لازم به مدیر آن مدرسه داده شده و نگرانی وجود ندارد. با پدر و مادر دانش آموز هم صحبت کردیم و مشکلی وجود ندارد. البته که این رفتار را تایید نمی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
حسین
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
چند وقت دیگه دوباره تو یه شهر دیگه اتفاق میفته .بچه خیلی باهوشی هم هستش
علیرضا
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
چرا از كاه كوه می سازید من هیچ اتفاق عجیب و غیر عادی نمی بینم یه بچه بامزه و باهوش مدیرشو سر كار گذاشته همین .متاسفانه مردم ایران به جای اینكه به فكر تولید و پیشرفت باشند دنبال یه موضوعی می گردند كه سرگرم شوند .جام جم از شما توقع این است هر مطلبی را بازنشر نكنید و اتش بیار معركه نشوید و اگر نیاز بود جریان را به درستی مدیریت كنید . نگارش قبلی شما در این مورد خوب نبود.
پارسا
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
اتفاقا من این فیلمو خیلی دوس دارم. خدا خیر بده اون مدیر ومعاون كه یك لبخند رو لب ما گذاشتن. تواین زمونه ی گرفتاری آخه چجوری میشه خندید
حامد
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
به نظر بنده حركت ایشون حداقل باعث تحقیر اون دانش آموز شده . هر چند بستگی به روحیات اون دانش آموز هم داره . امیدوارم دیگه شاهد چنین ویدیوهایی (شبیه شیب بام !) نباشیم و با زندگی بچه ها بازی نكنیم ! شاید این قبیل كلیپ ها از نظر ما كم اهمیت و شاید خنده دار باشه ، ولی نمیدونیم و نمیبینیم بعد از نشر ، چه اتفاقی برای اون دانش آموز میافته ...
123
-
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
دوستانی كه از فیلم خوشتون اومده اگه با بچه خودتون هم همین رفتار بشه خوشحال می شوید؟
نكته دیگه اینكه احتمالا مدیر هم در كودكی زیادی تهدید شده كه این رفتار و از خودش نشون میده.
بی نام
-
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
برای كسی كه عاطفه اش كند شده خنده داراست، اما برای یك انسان سالم دردآور است چون او به خوبی میفهمد كه كودكان كشورم تا چه حد دجار احساس ناامنی و ترس هستند كه مطمئنا دلیلش همجواری با بزرگترهایی مثل این مدیر مدرسه است. علت و معلول درست دركنار هم نشان داده شدند. تعرض به افراد بالغ در انگلیس فاجعه است و خبرساز كه یقینا هم همین طور است، تعرض عاطفی به یك كودك 7 یا 8 سال در ایران مزاح است و خنده دار؟؟!!
محمد.. شریفm
-
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
آقا ...... چه با نمك بود و مشخصه كه اولیاء مدرسه نظر بدی ( برخورد تنبیهی) نداشتند .. و ما را یاد سریال .. مجید انداخت و خدا بیامرز بی بیش..
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
ببخشیدامانبایداین كاررامیكردید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها