«یتیم‌خانه ایران» اثری ملی‌میهنی است

دهقان :برای ایفای نقش «عبدالستار» دندانم را کشیدم

سرما و برف که هفته گذشته تهران و بسیاری از شهرهای ایران را دربرگرفت، باعث شد تا گیشه سینما هم یخ بزند و مردم ترجیح دادند که بیشتر در خانه هایشان بمانند تا راهی سینما و تماشای فیلم شوند.
کد خبر: ۹۷۲۱۴۹
هوای برفی، گیشه یخ زده سینما

به گزارش جام جم آنلاین، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر توضیح داد: فیلم سینمایی فروشنده در چند سالن بعد از سانس موظف اکران است و هم اینک به فروش 15 میلیاردو 500 میلیون تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به فروش 1میلیارد و 320 میلیون تومان رسید و فیلم «متولد 65» به فروش 830 میلیون رسید. و فیلم «یتیم خانه ایران» توانست به فروش 475 میلیون تومان دست یابد که با پیش بینی فروش جمعه، از نیم میلیارد هم عبور می کند.

فیاض هوشیار مدیر پخش سیمای مهر هم درباره فروش «سیانور» گفت: فیلم سینمایی «سیانور» وارد هفته ششم شد و تاکنون به فروش 2 میلیارد و 290 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 512 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 778 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم سینمایی «مشکل گیتی» گفت: روز اول برخی از سینماها از جمله سینما ملت به دلیل عدم اطلاع رسانی درست فیلم را اکران نکردند. این فیلم هم اینک در 20 سالن اکران شده و به فروش 40 میلیون تومان در تهران دست یافته است.

محمدرضا صابری و محمدحسین قاسمی به دلیل حضور فیلم «نفس» در آسیا پاسفیک در ایران حضور ندارند و آمار دقیقی از فروش فیلم «نفس» وجود ندارد. دفتر پخش پویا فیلم نیز آمار دقیقی از «آس و پاس» تاکنون منتشر نکرده است. اما بر اساس فروش مکانیزه فیلم «نفس» به 413 میلیون و 267 هزار تومان دست یافته و «آس و پاس» نیز 1میلیارد و 880 میلیون فروخته است.

البته این آمار در مقایسه با آنچه در هفته گذشته وجود داشت افزایش چندانی نیافته است و بیشتر بنظر می رسد شرایط نامساعد آب و هوایی روی گیشه سینماها هم تاثیر داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها