فرمانده انتظامی گیلان از کشف سرنخ های جدید از سرقت در بانک تجارت شعبه صداو سیمای رشت خبر داد و گفت: با تکیه برتوان نیروهای پلیس سارقان بزودی دستگیر می شوند.
کد خبر: ۹۷۰۹۹۱
سرنخ‌های جدید از سارقان «بانک تجارت» رشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهز، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست با خبرنگاران در خصوص سرقت از بانک تجارت شعبه صداو سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد: سرنخ های خوبی از سارقان این سرقت به دست آمده است و امیدواریم همانند موارد گذشته که مجرمان در اندک زمان ممکن دستگیر می شدند این سارقان نیز شناسایی و دستگیر شوند.

وی با اشاره به وجود برخی ایرادات امنیتی موجود در بانک ها در خصوص نگهداری پول در شعبه های مختلف، گفت: متاسفانه نگهداری بیش از حد مجاز پول در شعب بانکی استان گیلان سبب بروز چنین حوادثی می شود.

فرمانده انتظامی گیلان تأکید کرد: لازم است مدیران مربوطه در خصوص امنیت بیش از پیش شعب بانکی تدابیر امنیتی لازم را پیش بینی کنند.

بنابراین گزارش، ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه صبح دوشنبه دو سارق که با نقاب صورتشان را پوشانده بودند با اسلحه سرد به بانک تجارت شعبه صدا وسیمای گیلان دستبرد و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت بردند. سارقان با مقاومت رئیس بانک روبرو و با چاقو به وی حمله و با دو ضربه به پهلویش وی را زخمی کردند.

رئیس بانک تجارت شعبه صدا و سیما گیلان، بلافاصله به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد و هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
026
-
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
همش به خاطر50میلیون؟

نیازمندی ها