قصاص، پایان انتقام آتشین

مرد جوان که مدعی بود آزارگر دختر هفت ساله‌اش را به قتل رسانده است، پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۱۰

به گزارش جام‌جم، در این پرونده مردی به نام مهراد با ادعای آزار و اذیت دختر هفت ساله‌اش توسط مرد جوانی، مرد آزارگر را به قتل رساند. مهراد 29شهریور سال 93، مقتول را به مغازه تعویض روغنی برادرش کشاند، بعد او را خفه کرد. وی پس از جنایت جسد را با کمک برادرش به خارج شهر منتقل کرد و به آتش کشید.

او پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: مقتول دختر هفت‌ ساله مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و من برای انتقام او را کشتم. بعد هم با کمک برادرم او را به بیابان‌های اطراف شهر برده و با بنزین آتش زدم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مهرداد ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد. برادرش هم منکر معاونت در قتل شد.

قضات دادگاه با توجه به اعتقاد مهرداد بر مهدورالدمی مقتول، او را به پرداخت دیه و حبس محکوم کردند. با ارسال پرونده به دیوان‌عالی کشور، حکم دادگاه نقض شد.

متهمان برای دومین بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی مقدم‌زهرا و با حضور قاضی ابراهیم اسلامی محاکمه شدند. در این جلسه متهمان ادعاهای قبلی خود را تکرار و اولیای دم مقتول هم درخواست قصاص کردند.

قضات پس از رسیدگی به پرونده، مهراد را به اتهام قتل عمد به قصاص و برادرش را به اتهام معاونت در قتل به پنج سال حبس محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها