فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری گردانندگان شبکه سرقت های خشن تهران و مشهد

هفت مرد و یک زن جوان که از گردانندگان شبکه سرقت های خشن در تهران و مشهد بودند دستگیر و تاکنون به 26 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۸
دستگیری گردانندگان شبکه سرقت های خشن تهران و مشهد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس مشهد در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با زورگیری های خیابانی و همچنین سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو در مناطق مختلف شهر مشهد به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این سرقت ها توسط چند سارق حرفه ای انجام می شود.

وی افزود: مشخصات ظاهری این متهمان در اختیار تیم های گشتی پلیس مشهد قرار گرفت و ماموران کلانتری 17 در اقدامی ضربتی، جوانی 28 ساله که یکی از سارقان مورد نظر بود را هنگام سرقت وسایل داخل خودروی سواری دستگیر کردند.

امیری مقدم عنوان کرد: با بررسی های پرونده مشخص شد این سارق و همدستانش در مناطقی از شهر تهران نیز زورگیری های خشن تحت عنوان مامور داشته و با دستور دادستانی تهران تحت تعقیب پلیس هستند.

وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید اعتراف کرد با همدستانش از تهران به مشهد گریخته و با اجاره کردن منزل مسکونی در این شهر اقدام به سرقت می کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این عملیات ماموران کلانتری 17 بلافاصله وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل مورد نظر را به طور ضربتی مورد پاکسازی قرار دادند.

وی افزود: در این اقدام پلیسی چهار تن دیگر از اعضای شبکه سرقت دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی تعدادی کارت عابربانک مسروقه و یک دستگاه بی سیم قلابی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که سه تن دیگر از اعضای شبکه در منزل دیگری مخفی شده اند که با هماهنگی مقام قضایی دومین پاتوق شبکه سرقت نیز مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس دو مرد جوان و زنی 30 ساله را در حال استعمال شیشه دستگیر و در بازرسی های اولیه قریب به 200 سوت شیشه و هشت دستگاه گوشی تلفن همراه و البسه نظامی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای این شبکه در تحقیقات اولیه تاکنون به 20 فقره سرقت های خشن تحت عنوان مامور در تهران و 6 فقره سرقت در اتوبان های مشهد اعتراف کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها