تشییع با شکوه فرزند سیستان و بلوچستان

شهید خزایی یک خبرنگار والا مقام بود

آیین تشییع و تدفین پیکر خبرنگار شهید مدافع حرم «شهید محسن خزایی» در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۹۱۴۱

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، دکترعلی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در مراسم تشییع شهید خزایی، آن شهید را قهرمان ملی و استانی دانست و گفت: شهید محسن خزایی شهید مدافع حرم بود که بحق اسوه‌ای حسنه برای جوانان و مردم سختکوش، مبارز و مجاهد این منطقه و استان سربلند سیستان و بلوچستان است و امیدواریم به برکت وجود این شهید والامقام، شاهد رویش‌ نسل‌های جدید در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان این‌که شهید خزایی خبرنگاری دشمن‌شناس بود، گفت: او خبرنگاری شجاع و نترس بود و شجاعت از ویژگی‌های مردم سیستان و بلوچستان است . وی به فصاحت، بلاغت و شجاعت شهید خزایی اشاره کرد و افزود: شهید خزایی یک خبرنگار تراز رسانه و والامقام بود. او دارای ویژگی‌های ارزشمندی بود و تحلیل عمیقی از تحولات جهانی و منطقه‌ای داشت.

دکتر علی‌عسکری گفت: شهید خزایی یک جهادگر بود که توامان در دو جبهه فرهنگی و رسانه‌ای و جبهه جنگ سخت خدمت می‌کرد و افتخار می‌کنیم که این شهید یکی از اعضای خانواده صداوسیماست.

رئیس رسانه ملی گفت: استان سیستان و بلوچستان با تقدیم 2000 شهید شیعه و سنی دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در انقلاب اسلامی و حفظ آن نقش مهمی ایفا کرده و امنیت منطقه نیز به واسطه همین جانفشانی‌ها بوده است.

رئیس صداوسیما با اشاره به ماموریت‌های این رسانه در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: رسانه ملی رسانه‌ای مردمی است که با حضور فرزندان این نظام برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در این مسیر نیز تاکنون شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

مولوی سلامی، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری هم در مراسم تشییع شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزایی گفت: شهادت افتخاری است که نصیب اولیا و عاشقان خداوند می‌شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و سربلندی درخت انقلاب حاصل آبیاری با خون این شهداست. مولوی سلامی گفت: سیرت این جوان فداکار باید نقشه راهی باشد برای جوانانی که در این مسیر گام برمی‌دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها