به گزارش مهر، این کتاب با مشارکت گروهی از پیشکسوتان و هنرمندان فعال در صنعت مد و لباس و با همکاری سازمانها و نهادهایی چون کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد، کمیسیون فرهنگی مجلس، سازمان صداوسیما، اتحادیهها و اصناف و مراکز علمی و دانشگاهی تدوین شده تا مرجعی قابل استناد برای علاقهمندان به این حوزه باشد و مردم را به استفاده از محصولات ساخت ایران تشویق کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد