سردار آزمون به سیم آخر زد!

از هیچ جا پیشنهاد ندارم

سردار آزمون اینجا، سردار آزمون آنجا، سردار آزمون همه‌جا؛ این استنباطی است که می‌توان از اخبار اخیر درباره مهاجم جوان تیم ملی داشت.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۵

هر روز یک خبر درباره او به گوش ما می‌رسد. یک روز می‌گویند او در آستانه انتقال به بارساست، یک روز حرف از آرسنال می‌شود و حالا هم بحث حضور او در آژاکس آمستردام و لیورپول انگلیس است. دیروز هم پدر سردار آزمون، مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های ورزشی داشت و گفت، خود آرسن ونگر سرمربی آرسنال با قربان بردیف، سرمربی سردار درباره او صحبت کرده است. البته پدر آزمون درباره انتقال او به لیگ‌های اروپایی، حرف‌های جالب‌تری زد و گفت، بردیف باید در این باره تصمیم بگیرد و سردار باید تفکراتش را حرفه‌ای کند.

آزمون که روزهای اخیر در این زمینه سکوت کرده بود، روز گذشته سرانجام واکنش تندی نشان داد و در حالی که کاملا مشخص بود از سوالات مکرر و اخبار اخیر ناراضی است، گفت: نه از لیورپول، نه از آرسنال، نه از آژاکس؛ به خدا از هیچ جا پیشنهاد ندارم! بعضی‌ها این صحبت‌ها را واکنش او به مصاحبه دیروز پدرش قلمداد کردند. در هر صورت سردار نشان داد، از سوالات تکراری درباره انتقالش به تیم‌های بزرگ خسته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها