پسر 17 ساله، مزاحم خواهرش را کشت

پسر 17 ساله با ادعای مزاحمت مرد جوان برای خواهرش، او را با ضربه چاقو کشت.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۲
پسر 17 ساله، مزاحم خواهرش را کشت

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 دوشنبه ماموران پلیس تهران در جریان درگیری خونین میان دو نفر در میدان راه‌آهن تهران قرار گرفتند. آنها با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی جوان با ضربه چاقو زخمی شده است که به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت خونریزی فوت کرد. این در حالی بود که تحقیقات محلی نشان می‌داد، پسر 17ساله‌ای با مرد جوان درگیر و با ضربه‌های چاقو او را کشته است. در ادامه با دستور بازپرس ایلخانی، کشیک قتل تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل و پسر 17 ساله بازداشت شد.

متهم گفت: مرد جوان مدتی بود که برای خواهرم ایجاد مزاحمت می‌کرد. زمانی که از ماجرای مزاحمت‌های او باخبر شدم، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم تا دست از این کار بردارد. چاقویی از خانه برداشته و سراغ او رفتم. با دیدن او در خیابان، جلویش را گرفته و دلیل مزاحمت‌هایش را پرسیدم که جواب درستی نداد و مرا به باد کتک گرفت. با او درگیر شدم و با شدت گرفتن درگیری، چاقو را از جیبم درآوردم و ضربه‌هایی به مرد مزاحم زدم. در پی اعتراف پسر 17 ساله و با توجه به پایین بودن سن او، پرونده با قرار عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای اطفال و نوجوانان ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
یه ایرانی
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
آفرین به غیرتش
به جای برخی مسئولین بی كفایت سیستم قضایی عمل كرده
وقتی قانون ضعیف باشه و مجری قانون فاسد
مردم خودشون میشن مجری قانون
امیرعلی
-
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
این كه غیرت نیست مرد حسابی این كمال خریت است پسر ۱۷ ساله و چاقو. شما با این طرز تفكر بهتره به یك دكتر روانشناس مراجعه كنی برای داشتن سلامت /روانی بهتر.
یه ایرانی
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
امیر علی كمال خریت بی غیرتی امثال شماست
كه هركاری ام با خانوادشون بكنن
ككشونم نمیگزه
حسین
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
خوب كاری كرده طرف رو كشته
رسول
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
تو چكاره ای كه می خواهی بقول خودت مرد مزاحم رو تنبیه كنی اونم با چاقو پسرك . یكی بایستی تو رو تنبیه كنه تا چاقو جیبت نذاری .مقصر اصلی پدر و مادرت هستنند كه كنترل كافی روی تو نداشتنند دوم قوه قضاییه مقصره با دادن حكم های ضعیف كه باعث شده جنایت/سرقت/زورگیری نسبت به سال قبل سه برابر بشه. كشوری سراغ دارید كه مثل كشور ما اینقدر جنایت رخ بده
ناصر
-
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
اگر پلیس جلوی این مزاحم های نوامیس مردم رو میگرفت كار به اینجا نمیرسید.
عباس
-
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
اگر قرار باشد هر كسی برای خودش قانون باشد كه هرج و مرج در كشور بوجود میاید و كشور میشود افغانستان - قانون یعنی چی ؟ دادگاه یعنی چی ؟ پلیس یعنی چی ؟ برای همین نا هنجاریهای اجتماعی است - باید همه به قانون احترام بگذارند و تابع قانون باشند تا آنارشیسم در جامعه بوجود نیاد .
امیر محمد
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
ماشالله به غیرتت منم بودم میكشتمش
علی
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
زرشك بچه برو دماغتو بگیر تو رو چه به این كارا
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
اگرهركس چاقوبه جیب بزاره وبه هردلیلی تعصب وچاشنی ضامنش كنیم ایادركنارهم میتونیم زندگی كنیم.ایرادازجامعه مانیست افكارغلطی روبه ماغالب كردن وگرنه ماهمه ازیك نژادوملنیم

نیازمندی ها