انتشار یک عکس از علیرضا بیرانوند در فضای مجازی، همه را انگشت به دهان گذاشت. دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی که به دلیل آسیب‌دیدگی،‌ بازی با سوریه را از دست داد، ‌به توصیه پزشکان اصلا نباید فشاری روی دستش بیاورد تا طبق پیش‌بینی‌هایی که آنها کرده‌اند، در عرض یک ماه همه چیز به شرایط قبل برگردد. این در حالی است که بیرانوند همراه پرسپولیسی‌ها به اردوی دبی رفت تا غم از دست دادن تیم ملی را با حضور در جمع سرخپوشان فراموش کند، اما عکسی از او در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد که دارد با دست شکسته شیرجه می‌زند!
کد خبر: ۹۶۶۳۶۳

پزشکان توصیه اکید کرده‌اند که ادامه این کار ممکن است به خودش آسیب بیشتری وارد کند و حتی آینده فوتبالی‌اش را به خطر بیندازد ولی گوش علیرضا به این حرف‌ها بدهکار نیست. حالا شاید سوال خیلی‌ها این باشد که او چرا اینقدر اصرار دارد تا حتی با دست شکسته تمرین کند، توپ بگیرد و شیرجه بزند؟

در این زمینه، دو فرضیه می‌تواند مطرح شود؛ یکی این که بیرانوند متعصب است و عشق به پیراهن تیم ملی و پرسپولیس باعث شده تا او این گونه برای آماده شدن تلاش کند، اما نکته اینجاست که لیگ تا 10 ـ 15 روز دیگر تعطیل است و تا آن زمان بازی مهمی نیست که بیرانوند بخواهد خودش را برای آن آماده کند. نکته دیگر این که بیرانوند نگران از دست دادن جایگاهش در تیم ملی است. احتمالا به همین دلیل، اصرار زیادی می‌کرد تا همراه ملی‌پوشان به مالزی برود.او تا لحظه آخر هم امید داشت که در لیست کی‌روش باشد، اما وقتی فهرست اسامی روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت، تصمیم گرفت با تیم باشگاهی‌اش به دبی برود.

بهتر است بیرانوند توصیه‌های پزشکی را گوش کند تا برای مدت زمان کوتاهی موقعیت خودش و از همه مهم‌تر، سلامتش را به خطر نیندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها