سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» درباره حاشیه‌های پیش آمده در روند ساخت دنباله این سریال و همچنین پروژه‌های دیگرش توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۹۶۵۷۷۳
حجاب بازیگران شهرزاد برایم پذیرفته نبود / 50 درصد شهرزاد برای من است

به گزارش جام جم آنلاین، محمد هادی رضوی سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد ۱» که به نمایشگاه مطبوعات آمده بود، درباره حاشیه‌های پیش آمده برای این سریال شبکه نمایش خانگی و نارضایتی اش از ادامه ساخت آن توسط تیم تهیه‌کنندگان جدید به مهر گفت: «شهرزاد» علیرغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آن جایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیان‌گذار این پروژه بوده نباید فراموش می‌شد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.

وی ادامه داد: برای آقای امامی مشکلی پیش آمد و حرف ما این بود که صبر کنیم تا مشکل حل شود ولی برخی دوستان اصرار داشتند زودتر کار را کلید بزنند و در این میان شنیدم برای کار اسپانسر جذب کرده‌اند و جایی هم شنیدم کار را فروخته اند.

رضوی درباره اینکه آیا این شکایت او جنبه حقوقی هم به خود می گیرد، بیان کرد: دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود و از این طریق پیگیر بحث های حقوقی هستیم.

وی درباره مشکلاتی که با سریال «شهرزاد» که خودش از سرمایه‌گذاران آن بود، داشته است گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی مذهبی نقش داشته اند و بچه‌های مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.

رضوی درباره اینکه آیا فیلمنامه سریال «شهرزاد» را پیش از تولید خوانده بود یا نه نیز بیان کرد: بله فیلمنامه را خوانده بودم و یک سال هم انتقاداتی را مطرح کردیم و تغییراتی ایجاد شد اما طبق قرارداد من حق دخالت در فیلمنامه را نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
همی
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
بله كه براشون مهم نیست ، خانم نمیگه مسلمانم میگه فمنیسمم.
ماری
-
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
تو چی میگی
نوذر
-
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
میگه فمینیسمم چون مسلمون 4 تا زن عقدی داره و تعداد نامحدودی هم صیغه!!! خوب میخواد هوو سرش نیاد.....چی بگه پس؟؟؟ كجاست این قانون مهم اسلام؟؟؟!!! همون فمینیسم داره پیروز میشه متاسفانه....!!!
جواب نوذر
-
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
جناب نوذر اونی كه شما میگی مسلمون نیست. من هیچ اطلاعات و تخصصی در امور دینی ندارم اما فقط یك چیز رو در این مورد می دونم شما هم داری تو سر اسلام میزنی بخاطر امكان چند تا زن داشتن اصلا میدونی شرط داشتن زن دوم و ... چیه . ایجاد عدالت بین آنها. حالا تو به من بگو یك انسان روی زمین پیدا كن كه بتونه این شرط رو پیاده كنه . انسانی كه حتی نمیتونه بین بچه هاش مساوات رو برقرار كنه فقط تو رویا میتونه مساوات و عدالت رو بین دو زنش پیاده كنه . پس نتیجه می گیریم هیچكس حق اینكار رو نداره. اما آدم های سطحی مثل خیلی ها این قسمت رو میگن مهم نیست بعد میرن دو تا زن میگیرن درحالی كه شرط اسلام رو عمل نكردن پس چرا هر چی میشه به اسلام میچسبونیم نه شما خیلی ها. خوش به حال خارجی های مسلمان كه با تحقیق مسلمان میشن نه با زور. من میگم هر كی هر دینی میخواد انتخاب كنه به هیچكس مربوط نیست. اینطوری یك عده چهره اسلام رو مثل داعش لكه دار نمی كنن. قدیم اینطور بود اما حالا ظاهرا مسلمونیم باطنا از هزارتا خارجی بدتریم. حداقل تو خارج حتی برای ازدواج سفید قانونی هست كه میگه باید بروند پلیس یكسری روند رو طی كنند
مینا
-
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۱
۰
لطفأ روزنامه صدا و سیما به مشكلات عدیده سریال معمای شاه برسد.
ناشناس
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
سلام من بعد از سی و هفت سال و اندی این تنها سریالی ایرانی بود كه دیدم و بنظر من با سریالهای ترك میتواند برابری كند حتی بهتر از انها ....حیف كه سرمایه دار و پولدار نیستم كه سرمایه لازم برای قسمت دوم سریال را در اختیار اقای فتحی قرار دهم تا بدون مشكل بقیه ان را بسازند

نیازمندی ها