عامل قتل ستایش و وکیل‌مدافعش با ارسال لوایحی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به حکم دادگاه اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۰
اعتراض قاتل ستایش به حکم مجازاتش

به گزارش جام‌جم، در این پرونده امیرحسین متولد 25 آذر 78 متهم به قتل عمدی ستایش شش ساله، جنایت بر میت با ریختن اسید و زنای به عنف است.

تحقیقات در این پرونده از 22 فروردین امسال و به دنبال شکایت پدر ستایش در کلانتری 11 شهید قدوسی آغاز شد. او در شکایتش گفت: ساعت 13 ستایش برای بازی از خانه خارج شد و دیگر باز‌نگشت.

در حالی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، عصر روز بعد امیرحسین همراه پدرش به کلانتری مراجعه و به قتل ستایش اعتراف می‌کند. متهم به قتل 24 شهریور امسال پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای دم برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند.

امیرحسین هم در دفاع از خود گفت: اگر مصرف مشروبات الکلی نبود، هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد. مشروب زندگی‌ام را نابود کرد. یادم هست ستایش را به آشپزخانه بردم و با چاقوی میوه‌خوری دسته قرمز گلویش را بریدم. دو سال است مشروب مصرف می‌کنم. روز حادثه متوجه شدم برای دختر مورد علاقه‌ام خواستگار آمده و از روی ناراحتی زیاد مشروب خوردم. پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.

قضات دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه متهم، او را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و پرداخت دیه ارش بکارت محکوم کردند.

با ابلاغ رای به متهم و وکیل‌مدافعش، آنها در فرصت قانونی با ارسال لایحه‌هایی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به حکم قصاص، اعدام و ارش بکارت اعتراض کردند. بزودی پرونده برای رسیدگی به این اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
این كتافت حق اعتراص نداردواقعاخجالت داردچرازودتراعدامش نمی كنیدواقعامتاسفم
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
دیگه بایدچكاركندتااغدامش كنیداین بایداعدام شود
حسین
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
رو كه رو نیست سنگ پای قزوینه . هر چه سریعتر باید اعدام بشه
كریم
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
باید قاتل ستایش سریعا اعدام بشود .نمیدانم چرا قوه قضائیه اینقدر معطل میكند .معطل كردن اعدام باعث ایجاد ناامنی در جامعه وفشار روحی به جامعه و به خانواده ستایش ( مخصوصا پدر ومادرش ) میشود .
اشتباه بزرگ قوه قضائیه معطل كردن زمان قصاص طلبه شهید امر به معروف ونهی از منكر وقاتل بسیچی ( محبی ) و........میباشد.كه باعث میشود هیچكسی امر به معروف ونهی از منكر نكند.
ناشناس
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
این جانی دیگه مسخرشه دراورده ،چه اعتراضی دیگه .قانون باید هر چه سریعتراین آشغالو رو زمین محو كنه .چند تا ستایش بی گناه دیگه باید به قتل برسن تا قوه قضاییه بدون مكث حكم قصاص بده .هر وقت خبر در مورد این كثافت منتشر میشه اعصاب ملتو بهم میریزید بسه دیگه توروخدا با اعصاب مردم بازی نكنید هرچه سریعتر به درك بفرستیدش
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
باید اعدام شود تا مرهمی بر دل پدر ومادر ستایش باشد.
محمد افغان
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
این قاتل باید اعدام گردد در اسرع وقت>>>
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
اعدام
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
خجالت بكش مگه این پست فطرت جای بخشش هم گذاشته
سیمین
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
بی صفت.
یك كم انسان باش تو نباید اعدام شوی جون حیف طناب دار كه كثیف بشه.
انقدر در زندان بمون كه روح ستایش همیشه با تو باشه و از خدا بخواهی كه زودتر ترا به آن دنیا ببره تا همه چی رو ببینی.
ش
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
برو بمیر ا.
نادیا از سنندج
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
عجب رویی داره اینم شد بهانه؟ خداییش عجب پرو هست این پسر خداییش وكیلشم خیلی سمجه فقط یه لحظه خودشو جای خانواده ی ستایش بذاره اگه كسی با دخترش اینطوری میكرد بازم حاضر بود كه رضایت بده یعنی چی من بخاطر ناراحتی مشروب میخوردم زهرمار خوردی ببین چه بی خانواده س كه تو این سن از این زهرماریه میخوره اینا همه ش بهانه س هر چی گفته تو رو خدا بگید قصاصش كنن كسی كه اینقدر ضعیف النفسه همون بهتر كه بمیره من باشم همونطوری كه ستایش رو كشت میكشتمش بخدا. واقعا عوضی و روانیه
ناصر
-
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
رو كه نیست سنگ پای قزوینه زده بچه مردم رو كشته ونابود كرده حالا اعتراض هم میكنه من نمیدونم به چی اعتراض كرده خیلی دلم می‌خواهد بدانم. بیشرف رو هر چه زودتر اعدام كنید چون این برای اجتماع هم خطرناكه
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
این كثافت باید اعدام شود.
زینب
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
واقعاتوبایدتاالان ازعذاب وجدان می مردی چطورهنوززنده ای واعتراض به حكمت داری یعنی حتی اگرآزاد بشی می تونی زندگی كنی
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
اعدامممممم

نیازمندی ها