مرد رمال که به بهانه پیشگویی و رفع بلا از طعمه هایش کلاهبرداری میلیونی می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۴
کلاهبرداری مرد رمال به بهانه پیشگویی

به گزارش جام جم آنلاین ، اوایل مهر امسال زنی با حضور در پلیس آگاهی شهر سیرجان از مردی رمال به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: یک روز هنگام بازگشت به خانه متوجه شدم مردی درحال توزیع کارت های تبلیغاتی در خیابان است. یکی از این کارتها را هم به من داد. زمانی که آن را خواندن متوجه شدم در زمینه رمالی است. مرد رمال در این آگهی ادعا کرده بود که می تواند پیشگویی کند. همچنین نسخه هایی می نویسد که با استفاده از آن می توان جلوی مشکلات و حوادث را در آینده گرفت.
وی افزود: فریب نوشته های روی کارت را خوردم و با آن مرد گفت و گو کردم که خواست روز بعد به خانه اش بروم. بنابراین بی آنکه ماجرای آشنایی با مرد رمال را برای خانواده ام بازگو کنم به خانه او رفتم. وی با دیدن من گفت که مشکلاتی برسر راه زندگی من و خانواده ام وجود دارد. اگر می خواهم این مشکلات حل شود و در آینده حادثه ای برای خودم و خانواده ام رخ ندهد باید از نسخه های آینده گر او استفاده کنم در غیر این صورت هر لحظه بلا و مرگ به خانواده ام نزدیکتر می شود.
شاکی ادامه داد: مرد رمال آنچنان ماهرانه ای این حرف ها را می زد که وحشت وجودم را گرفت و دیگر اطمینان یافتم باید به گفته های رمال توجه کنم تا از بدی و نحسی دور شوم. نسخه های آینده نگر و رفع بلا را طی دو مرحله از او خریدم و بابت آن 33 میلیون و 500 هزارتومان به مرد رمال پرداخت کردم. اما بعد از آن که نسخه هایش را عمل کردم، حوادثی برای اعضای خانواده ام رخ داد که باعث بروز مشکلات و حتی اختلاف و درگیری میان آنها شد. زمانی که برای اعتراض به خانه رمال رفتم آنجا را ترک کرده و کسی از او خبری نداشت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری مرد رمال ادامه داشت تا اینکه ماموران درجریان چند شکایت مشابه دیگر هم قرار گرفتند. بررسی این پرونده ها نشان می داد که آنها نیز در دام همان متهم فراری گرفتار شده اند.

جستجوها برای دستگیری رمال کلاهبردار ادامه داشت تا اینکه ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد، او غیربومی و مردی سابقه دار بوده است. حتی دارای سوابق کیفری در زمینه رمالی و کلاهبرداری است.

متهم تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه دو روز پیش خانه جدید متهم شناسایی و دستگیر شد.
متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ها به پلیس گفت: ابتدا با پخش کردن کارت های مربوط به رمالی و آینده نگری طعمه هایم را شکار کردم. بعد افرادی که به خانه ام می آمدند را فریب داده و به بهانه طلسم رفع بلا از آنها کلاهبرداری می کردم. با این ترفند از هر فرد 20 تا 50 میلیون تومان و گاهی بیشتر از این مبالغ دریافت می کردم.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این باره گفت: رمال کلاهبردار با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناصر حد
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
من نمیدونم اینها از كجا اینقدر پول بی زبون بین بیست تا پنجاه میلیون میدهند رمال ما كه توش موندیم
حسینی
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
از فال فروشی پرسیدم چه میكنی گفت از حماقت آدم ها تكه نانی در می آورم آن ها از من كه در امروز خود مانده ام فردایشان را می خواهند...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها