هافبک تیم‌ملی کره جنوبی اعلام کرد که خود را به بازی با ایران می‌رساند.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۲
ستاره لیگ برتر انگلیس جواب بازیکن خودشان را داد/از ایرانی‌هاخوشم می آید

به گزارش جام جم آنلاین ، سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس این روزها ستاره لیگ برتر جزیره و تیم ملی کره است. او در بازی با قطر توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما در همان بازی مصدوم شد تا حضور در بازی برابر ایران در هاله ای ابهام قرار بگیرد. او درباره مصدومیتش و بازی با ایران می گوید: اواخر بازی با قطر بود که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم. در طول سفر از اینچئون به سمت تهران هم درد داشتم و حالا هم کمی مشکل دارم.
ستاره تاتنهام در ادامه گفت: در اولین تمرین تیم مان در تهران با تیم تمرین نکردم و ریکاوری انجام دادم. شرایطم رو به بهبود است و همه کار می کنم تا به بازی با ایران برسم. این مسابقه برای مابسیار مهم است. نمی خواهم آن را از دست بدهم.

مهاجم تیم ملی کره درباره بازی با ایران گفت: ایران به خاطر تفاضل گل در صدر جدول است. آنها خط دفاعی قدرتمندی دارند اما ما برای کسب پیروزی به اینجا آمده ایم. از بازی در تهران و ورزشگاه آزادی ترسی نداریم. چون می خواهیم در این دیدار به برتری برسیم.
سون هیونگ مین در پایان گفت: اولین تمرین ما با استقبال گرم ایرانی ها همراه شد. آنها هواداران بسیار پرشوری دارند و از آنها خوشم آمد. من معمولا مقابل تماشاگران زیاد بازی باکیفیتی و خوبی را به نمایش می گذاریم. الان هم مشتاق حضور در بازی روز سه شنبه هستم و بهترین بازی ام را انجام می دهم.» سون با این حرف ها به نوعی جواب بازیکن خودشان را داد. بازیکن کره ای تیم آگزبورگ اخیرا در گفت و گو با بیلد حرف های عجیبی درباره ایران و ایرانی ها زده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها