بنا بر گزارش رسانه‌های کره‌ای، اعضای تیم ملی کره‌جنوبی از مسئولان ایران به دلیل در اختیار نگذاشتن امکانات خوب انتقاد کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۴
گزارش رسانه‌های کره‌ای از اولین جلسه تمرینی / تمرین در تاریکی بدون امکانات کافی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی بامداد شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران و در هتل هما مستقر شد اما حضور چشم‌بادامی‌ها در تهران ظاهرا با حواشی توام بوده که باعث گلایه‌های شدید اعضای تیم ملی کره جنوبی شده است.

خبرگزاری Kbs news در گزارشی مفصل اشاره کرده که تیم ملی کره جنوبی به سختی در تهران برای بازی روز سه‌شنبه تمرین می‌کند اما مشکلات زیادی از طرف مسئولان ایران برای آنها ایجاد شده است. در این گزارش آمده است امکانات ورزشگاه تمرینی کره (آرارات تهران) ضعیف است و نور کافی در استادیوم برای تمرین وجود ندارد. در این گزارش حتی به شکسته بودن شیشه اتوبوس این تیم اشاره شده است.

کی‌وون‌سئون‌ تائه دروازه‌بان تیم ملی کره جنوبی در گفت‌وگو با این رسانه اعلام کرد: ورزشگاهی که در آن تمرین می‌کنیم خیلی تاریک است و ما دید خوبی در محل تمرین در جلسه اول تمرینی نداشتیم. امکانات و نور استادیوم به شدت ضعیف است.

همچنین مدیر تیم ملی فوتبال کره جنوبی در این زمینه اعلام کرد: ما دوست داشتیم در آکادمی المپیک تمرین می‌کردیم اما مدیران ایرانی در فرودگاه به ما زمین آرارات را پیشنهاد کردند و ما چاره‌ای برای پذیرفتن چنین زمین تمرینی نداشتیم.

در ادامه این گزارش آمده است طبق آمار آکادمی ملی فوتبال ایران شرایط حرفه‌ای دارد که فوتبالیست‌های ایرانی در آن تمرین می‌کنند و درست مثل شرایط «Paj Nfc» در کشور کره است که از شرایط و امکانات خوبی برخوردار است. ایران انتخاب ضعیفی برای کره از لحاظ امکانات انجام داد.

مدیر تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد: زمین چمنی که به ما دادند کیفیتش اصلا خوب نیست و ما نمی‌توانیم تمرینات خوبی را انجام دهیم. تنها مزیت این زمین تمرین نزدیکی‌اش به محل هتل اقامت ماست. با توجه به تصمیم ایرانی‌ها مبنی بر در اختیار گذاشتن چنین امکاناتی شرایط برای ما دشوار شده و ما باید با هوشمندی عمل کنیم.

وی در ادامه به این رسانه کره‌ای تاکید کرد: متاسفانه به لحاظ حمل و نقل دچار مشکلاتی شده‌ایم و برخی از مسیرهای ورودی به محل تمرین باریک است و همانطور که رسانه‌ها روز گذشته اشاره کردند شیشه اتوبوس ما هم شکسته بود. مسیر باریک باعث شده بود تا روز گذشته شاهد یک تصادف شدید در خیابان باشیم و این تصادف باعث ترس شدید بازیکنان تیم ملی ما شد. از طرف دیگر ساک‌های اعضای تیم ملی کره جنوبی به هنگام ورود به ایران به دست آنها نرسیده و البته مسئولان ایرانی اعلام کردند در فرودگاه دبی ساک‌ها را نگه داشتند و به همین علت وسایل اعضای تیم ملی با یک روز تاخیر به دست‌مان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها