پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح بانک از مردم کمک خواست.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 و 35 دقیقه 24 خرداد امسال سرقت مسلحانه از بانک در خیابان هدایت به پلیس گزارش شد.

با حضور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه سرقت مشخص شد دو نفر در حالی که کلاه ایمنی بر سر داشتند وارد بانک شده و پس از شلیک تیر هوایی و تهدید رئیس شعبه، پول‌های داخل گیشه‌های بانک را سرقت و هنگام خروج از شعبه اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بودند.

در ادامه تحقیقات میدانی، کارآگاهان قصد بازبینی تصاویر ضبط شده توسط سیستم دوربین‌های مداربسته بانک را داشتند که در کمال تعجب مشخص شد شعبه بانک دوربین مداربسته نداشته است.

در شرایطی که هیچ‌گونه تصاویری از لحظه سرقت وجود نداشت، کارآگاهان با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از شاهدان متوجه شدند سارقان هنگام ارتکاب سرقت یک کیف بزرگ مشکی همراه خود داشته‌اند که پول‌های سرقتی و اسلحه را در آن قرار داده و از محل متواری شدند. با کمک همین اطلاعات اندک و در بررسی محدوده وقوع سرقت، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر سارقان در زمان متواری شدن از محل سرقت شدند .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح، عکس چهره آنها به خواست قاضی پرونده در روزنامه‌ها منتشر می‌شود. از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر این افراد شده و اطلاعی در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل‌های تردد این افراد دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055501 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها