سازمان ملل متحد در واکنش به خبر انهدام کشتی امارات در سواحل یمن که بامداد شنبه گذشته صورت گرفت، ادعای مقامات امارات و ائتلاف سعودی مبنی بر غیرنظامی بودن این کشتی را رد کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۷
کشتی اماراتی منهدم در سواحل یمن کشتی کمکهای انسانی نبوده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سازمان ملل روز سه شنبه ادعای امارات و ائتلاف تحت سرکردگی عربستان را مبنی بر اینکه کشتی که روز شنبه در سواحل یمن توسط نیروهای یمنی مورد هدف قرار گرفت غیرنظامی و مشغول فعالیت های انسانی بوده است، تکذیب کرد.

«فرحان حق» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز سه شنبه اعلام کرد که کشتی اماراتی که اخیرا توسط یمنی ها در سواحل این کشور مورد هدف قرار گرفت کشتی کمک های انسانی نبوده است.

وی در نشست خبری در مقر سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا اطلاعاتی در خصوص کشتی اماراتی مذکور دریافت کرده اند، گفت: اطلاعاتی که به ما رسیده حاکی از این است که کشتی اماراتی کشتی کمک های انسانی نبوده است.

لازم به ذکر است که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد شنبه گذشته یک کشتی جنگی امارات را در مقابل سواحل «المخا» واقع در غرب یمن مورد هدف قرار داد.
امارات و ائتلاف تحت سرکردگی عربستان سعودی برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی و تداوم شکست‌ های خود مدعی شدند که این کشتی حامل کمک‌ های انسان دوستانه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها