دختر فولکس واگن هم بعله!

زیبا رویان پاریس +عکس

نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2016 آغاز شد و کمپانی آلمانی مرسدس بنز فرصت پیش آمده در این رویداد را برای معرفی چشم انداز و همچنین دستاوردهای مهندسان داخلی خود در صنعت نوظهور اتومبیل های الکتریکی مغتنم شمرد و از برند جدید تحت عنوان EQ پرده برداشت.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۶
شاسی‌بلند جدید مرسدس‌بنز رونمایی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، مرسدس بنز در این مراسم از مدل مفهومی خودروی شاسی بلند الکتریکی خود به نام Generation EQ رونمایی و عنوان کرد که معماری محصولات متعلق به برند EQ، بر اساس مدل هایی با باتری الکتریکی توسعه داده خواهند شد.

این خودرو یک شاسی بلند تمام الکتریکی دو دیفرانسیل محسوب می شود و به گفته این شرکت، معماری آن به گونه ایست که می توان از آن و به لطف سیستم قطعات ماژولار، در ساخت مدل های دیگری همچون Saloon، Cope، Cabriolet و غیره استفاده کرد.

در ساخت این خودرو از پیشرفته ترین تکنولوژی های حال حاضر استفاده شده و در آن می توان تغییراتی همچون تغییر آینه های بغل به دوربین و دستگیره های درب و برف پاک کن های پنهان شونده را مشاهده کرد کرد که ظاهر به مراتب ایرودینامیک تر را به این محصول می بخشند.

داخل کابین این خودرو به لامپ ها و نوارهای LED متعددی مجهز شده است که در کنار نمایشگر 24 اینچی TFT، نمایی متفاوت را برای این خودرو به ارمغان می آورد. بر روی فرمان این خودرو نیز، از دو نمایشگر OLED لمسی استفاده شده که امکان دسترسی راحت تر به منوها را برای راننده فراهم می کند.

مرسدس بنز در حاشیه رونمایی از Generation EQ، اعلام کرد که نسل جدید خودروهای الکتریکی EQ این شرکت قادر خواهند بود با بهره گیری از تکنولوژی ها و نوآوری های روز دنیا، تجربه بهتری از رانندگی را برای کاربران به ارمغان آورند.

از جمله نوآوری های به کار رفته در این خودرو می توان به برخورداری از دو موتور الکتریکی اشاره کرد که بر روی دو محور این خودرو سوار شده اند و می توانند تا 300 کیلووات انرژی تولید کرده و با یک بار شارژ، تا 500 کیلومتر را نیزطی کنند.

همچنین، مرسدس بنز از راهکارهای شارژ سریع خود نیز سخت گفت و اعلام کرد که این تکنولوژی، امکان پیمودن مسافت 160 کیلومتری را تنها با 5 دقیقه شارژ فراهم خواهد کرد. در خصوص سرعت این خودرو نیز باید گفت که قادر است در مدت زمان 5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به صد برساند. به گفته مرسدس بنز، تولید انبوه این اتومبیل به زودی آغاز حواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
از سایپا و ایران خودرو كپی برداری كردن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها