رئیس سازمان صدا و سیما گفت : تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم و فناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی ، راهبرد اصلی رسانه ملی است.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۸
ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و تفکر انقلابی راهبرد اصلی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی عسکری امروز در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و تفکر انقلابی راهبرد اصلی رسانه ملیبر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها، منابع ملی، وحدت و انسجام ملی ، تعمیق ایمان، ارزش های انقلاب ، شناخت مخاطب ، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مد نظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقاء دهیم.

رئیس رسانه ملی به ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی اشاره و تصریح کرد: آرایش رسانه ای دشمن ، دین و بنیاد خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی درمقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی - اسلامی را بخوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دوپایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.

دکتر عسکری با بیان اینکه نبایدگرفتار سیاه نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیمادانست وگفت : اقدامات و خدمات دولت ها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای امید و نشاط را ترویج کنیم.

رییس سازمان صداوسیما همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابت های سیاسی نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها