مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد

جریمه ۴ هزار میلیاردی قاچاقچیان و اصناف متخلف در پایتخت

رئیس تعزیرات حکومتی فارس از کشف و ضبط محموله بزرگ عطر و اودکلن قاچاق در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۳
توقیف محموله یک میلیاردی عطر

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از شیراز، علی مبشری گفت: فردی که مجوز تاسیس یک شرکت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای ایجاداشتغال وواردات شیشه واسانس عطروادکلن به داخل کشور داشته به جای این که عطر و ادکلن رادر داخل تهیه و افرادی را در این رابطه صاحب شغل کند از طریق این مجوز اقدام به قاچاق عطر و ادکلن و لوازم ارایشی بهداشتی می کرد که توسط ماموران تعزیرات حکومتی فارس اجناس قاچاق این فرد توقیف شد.

مبشری افزود: این فرد بامجوزی که داشت 70درصد تخفیف گمرکی هم از کالاهای قاچاق می گرفت وبا سواستفاده از این مجوز بیش از یک میلیارد تومان عطروادکلن قاچاق را وارد کرده بود و سالهاست که با این روش عطر و ادکلن قاچاق وارد می‌کند.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته بیش از 13میلیارد تومان انواع کالای قاچاق که عمدتا مواد خوراکی، پوشاک، لوازم خانگی، قطعات خودرو، لاستیک و لوازم ارایشی و بهداشتی است در فارس کشف و ضبط شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: از ابتدا مهرماه طرح ملی مبارزه باقاچاق کالا در سطح عرضه در استان آغاز شده که تا پایان مهرماه به واحدهای صنفی که کالاهای قاچاق عرصه می کردند تذکر می‌دهند و پس از یک ماه نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها