مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: عربستان اگر خطا کرد تنبیهی می شود که دیگر اثری از عربستان و وهابیت در جهان نباشد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۵
عربستان خطا کند تنبیهی می شود که اثری از این کشور نماند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در حاشیه هفتمین جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کار اصلی مان دفاع است ولی اگر لازمه دفاع، تهاجم باشد، تهاجم می کنیم.

فیروزآبادی افزود: اگر دشمن تهاجم کند قطعا با تهاجم پاسخ می دهیم اما تهاجم پیش دستانه نداریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت تقویت نیروی هوایی ارتش گفت: ما در طراحی دفاعی جنگ نامتقارن را دنبال می کنیم و این یعنی محاسبه نقاط ضعف و قوت دشمن. تجهیزات و آموزش هایی که بتواند به نقاط قوت و ضعف دشمن حمله کند را تامین خواهیم کرد.

فیروزآبادی افزود: توان موشکی ایران بازدارنده است و آمریکایی ها هم در چند روز اخیر به آن اعتراف کرده اند. امروز تمام قدرت های جهان، دقت عمل و قدرت عملیاتی موشک های جمهوری اسلامی را محاسبه می کنند.

وی در خصوص ادعاهای سعودی ها مبنی بر تامین سلاح برای یمنی ها توسط جمهوری اسلامی گفت: عربستان غلط زیادی می کند و اسب تروای آمریکایی هاست. ایستادگی مردم سوریه، عراق و یمن امروز سر عربستان را شکانده است.

مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: عربستان کودکان یمن را می کشد و بر سر کودکان مظلوم بمب می ریزد. موشک های ما آماده بودند و اگر می خواستیم دخالت کنیم روز اول برای یمنی ها موشک می‌فرستادیم. هنر ما این است که ملت ها را آموزش می دهیم تا آنها از درون رشد و نمو پیدا کنند. عربستان در حدی نیست که ایران را تهدید کند.

وی با بیان اینکه عربستان اگر خطا کرد تنبیهی می شود که اثری از عربستان و وهابیت در جهان نباشد اظهار داشت: سران امروز عربستان و مسیری که وهابیت در حال طی کردن آن است مسیر روشنی نیست و آنها را به اضمحلال نزدیک می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
محمد
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
احسنت.
رضا
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
آفرین
امید جوادی
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
سردار عزیز باید حواسمان باشد این آموزشها كه به راحتی در اختیار دیگران قرار میدهیم روزی علیه خودمان بكار گرفته نشود این آموخته ها راحت بدست نیامده و حاصل خون شهدای عزیزی چون شهید طهرانی است. خدایش بیامرزد.
مهدی
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
بجای تنش زایی و خط و نشان كشیدن باید به فكر تنش زایی و و استفاده از ظرفیتهای مشترك نمود.هیچ كشوری در هیچ جنگی در این دوران برنده نیست سردار.
روح الله
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
ما برای سالها از امریكای جنایتكار جلوتر هستیم سعودی كه ... بیش نیست
امیر
-
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
اقای دكترلطفابرای یك كشور اسلامی كه خانه خدا هم در آن است این چنین تهدید نفرمایید
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
آفرین حرف دل ایرانیهارازدی سردارانتقام انتقام قادسیه انتقام شهدای منا.انتقام خون دل خوردن امام خمینی ورهبرانقلاب وباید ازاین قاتلا ن مردم یمن وسوریه گرفت انتقام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها