اصلاً فکر نمی‌کردم منصوریان مرا نیمکت‌نشین کند

بختیار: می خواهم با استقلال قهرمان شوم

بختیار از نظر منصوریان آماده نیست، اشتباه هم زیاد می‌کند

چرا گرانقیمت‌ترین خرید استقلالی‌ها نیمکت‌نشین است؟

از شش هفته رقابت‌های لیگ برتر، بختیار رحمانی دو بازی نیمکت‌نشین محض بوده است، در یک بازی به عنوان یار ذخیره به میدان آمده و در سه مسابقه‌ای هم که بازیکن ثابت بوده عملکرد چندان مناسبی نداشته است. بختیار با سر و صدای زیادی به استقلال آمد و تصور خیلی‌ها این بود که او می‌تواند نظم ویژه‌ای به خط میانی آبی‌ها بدهد و بشود ستاره میانه میدان اما... .
کد خبر: ۹۴۶۴۷۲

حالا بختیار روی نیمکت ذخیره‌ها دوخته شده و خیلی‌ها نمی‌دانند دلیل این نیمکت‌نشینی چه چیزی است. بختیار در همان ابتدای فصل در سر لیست خرید منصوریان برای آمدن به باشگاه استقلال بود. به همین دلیل هم او با رقمی نجومی به استقلال آمد و شد یکی از بازیکنان گرانقیمت آبی‌ها. اما او هرگز آن بازیکنی نشد که منصوریان انتظارش را داشت. به همین دلیل و پس از تساوی با پیکان سرمربی استقلال سرانجام تصمیمش را گرفت و با مقصر دانستن بختیار او را روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند.

این اما نظر خود منصوریان بود.با این حال دستیاران منصوریان و بخصوص آنالیزورهای تیم که از نفت به استقلال آمده‌اند اطلاعاتی به این سرمربی داده‌اند که شک و تردید او برای نیمکت‌نشین کردن بختیار را به یقین تبدیل کرده است. آن هم این است که بر اساس ادعای آنها بختیار دوندگی کمتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته است و سهم کمی در تعداد پاس‌های درست و سرنوشت‌ساز تیمش داشته است. این در حالی است که در تعطیلات یک ماهه لیگ و حتی بازی‌های دوستانه هم رحمانی نتوانست نظر منصوریان را جلب کند و به همین دلیل جای خودش را به فرشید اسماعیلی داد. بازیکنی که این روزها شرایط آمادگی بالایی دارد و بعید است منصوریان به همین راحتی‌ها او را نیمکت نشین کند. بختیار رحمانی کار سختی برای رسیدن دوباره به ترکیب اصلی استقلال دارد و حتی ممکن است ادامه این نیمکت‌نشینی‌ها این ستاره فوتبال را مجبور به ترک تیمش در نیم فصل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها