بعضی از ستاره ها فقط در مهلت نقل و انتقالات می درخشند. آنها روی بورس هستند و روی صفحه نخست روزنامه های ورزشی جولان می دهند.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۳
BR7 چگونه خاموش شد؟ /  در انتظار بازگشت بختیار

به گزارش جام جم آنلاین ؛ اما کافیست تا مهلت نقل و انتقالات تمام شود. با پایان مهلت نقل و انتقالات عیار واقعی بسیاری از ستاره ها مشخص خواهد شد. حالا می دانیم کدام بازیکنان ستاره واقعی بودند و کدام بازیکنان ستاره کاغذی. اما این دسته بندی برای برخی از ستاره ها غیر منصفانه است. آنها با وجود اینکه مبلغ کلانی صرف خریدشان شد ستاره نیستند اما قرار هم نیست در دسته ستاره های کاغذی جا بگیرند. برخی از این بازیکنان بنا به شرایط مختلف دچار رکورد شده اند و نمی توانند کیفیت فنی گذشته خود را تکرار کنند که این اتفاق را می توان در مسائل مختلفی جستجو کرد.

بختیار، ستاره ای که می خواست BR7 باشد!

همه اینها را گفتیم تا برسیم به بختیار رحمان، یکی از مطرح ترین ستاره های نقل و انتقالات که بزرگ ترین و بهترین خرید استقلالی ها محسوب می شد. این بازیکن با مبلغ بسیار کلانی راهی استقلال شد و وارد باشگاه بازیکنانی شد که قراردادش بیش از یک میلیارد تومان هزینه در برداشت. اما بختیار رحمانی، ستاره ای که خیلی زود از سوی هواداران استقلال BR7 لقب گرفت (حروف اختصاری اول نام ، نام خانوادگی و شماره روی پیراهنش) نه در هفته های ابتدایی و نه اکنون که هفته ششم را هم پشت سر گذاشتیم نتوانست ستاره بودن خود را ادامه بدهد. او که با سر و صدای زیاد پیراهن فرهاد مجیدی را بر تن کرد حتی سایه ای از خودش هم نیست.

او در دربی 83 نیز راهی برای ورود به میدان مسابقه پیدا نکرد تا یکی از گران ترین نیمکت نشین های لیگ شانزدهم تا اینجای کار باشد. بختیار و همه سرمایه ای که بابت جذب او صرف شد به هدر رفتند؟

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این موضوع به جام جم آنلاین گفت: بختیار رحمانی بازیکنی با استانداردهای لازم برای بازی کردن در استقلال است. او می تواند در استقلال موفق باشد به شرط اینکه پیش از هر چیزی خود را بازیابد و پس از آن از لحاظ روان شناسی نیز زیر نظر قرار بگیرد.

وی افزود: برخی از بازیکنان نسبت به نیمکت نشینی حساس هستند به خصوص اگر او را به عنوان ستاره هم بشناسند. در این صورت او دچار مشکلات مختلفی می شود و ذهن و روانش به هم می ریزد. باید مواظب بختیار بود که به چنین شرایطی دچار نشود.

دلیل نیمکت نشینی بختیار

مشکل بختیار رحمانی چیست که در ترکیب قرار نمی گیرد؟ علیرضا منصوریان بنا به دلایلی فرشید اسماعیلی را به او ترجیح می دهد.

بختیار رحمانی فرسنگ ها با روزهای اوجش فاصله دارد و علیرضا منصوریان را مجبور کرد تا در بازی با ماشین سازی از فرشید اسماعیلی استفاده کند و اسماعیلی در آن بازی آنقدر خوب بود که تعویضش با بختیار رحمانی صدای هواداران را در آورد.

محمد نوازی نیز در اینباره به جام جم آنلاین گفت: بختیار رحمانی بازیکن شایسته ای است که باید بیشتر از این تلاش کند اما مساله مهم موفقیت استقلال است. منصوریان نمی تواند صرفا به خاطر اسمی بودن یک بازیکن او را به هر قیمتی در ترکیب قرار بدهد. بختیار اگر می خواهد به ترکیب ثابت استقلال راه پیدا کند باید تلاش خودش را چند برابر کند. متاسفانه مشکل بسیاری از بازیکنان جوان ما این است که با دست و پا کردن نام برای خودشان فکر می کنند می توانند برای مدت زمان طولانی موفق باشند.

وی افزود: بختیار رحمانی در صورت ادامه این روند بسیار ضرر خواهد کرد و موقعیت های زیادی را از دست خواهد داد که تیم ملی مهم ترینش است.

کارنامه بی فروغ بختیار

بختیار در 4 بازی ابتدایی برای استقلالی ها تنها 1 پاس گل برابر صنعت نفت داده است، پاس گلی که روی سانتر امید ابراهیمی و ضربه بختیار به دست آمده بود تا کارنامه بختیار خالی نباشد. البته هزینه ای که او در برداشت و البته اسم و رسمش این الزام را برای او ایجاد می کند که کمی بیشتر به خودش بیاید و حداقل به روزهای خوب خودش برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
راننده اتوبوس
-
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
۰
۰
یكی از مدل های اتوبوسهای بین شهری ولوو هم مدلB7R است

نیازمندی ها