مدیرکل آموزش ‌و ‌پرورش استان خوزستان:

کمبود 10 هزار معلم در مدارس استان خوزستان

مصرف برق خوزستان نصف شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با وجود پیش بینی افزایش 8 درصدی این شرکت در سال جاری برای پیک (اوج) مصرف برق در استان ، این رقم تنها به 4،5 درصد رسید.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۵
مصرف برق خوزستان نصف شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، محمود دشت‌بزرگ گفت: تعطیلی اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در استان خوزستان موجب شد تا پیش بینی رشد مصرفی برق از 8 درصد به 4،5 درصد کاهش یابد.

وی افزود: پیک مصرفی تابستان سال گذشته هفت هزار و 521 مگاوات ثبت شد و پیش‌بینی شرکت برق منطقه ای خوزستان این بود که پیک مصرفی برق در سال جاری رشد 8 درصدی را تجربه کند و به هشت هزار و 200 مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: پیک مصرفی سال 1395با توجه به روند گرمای امسال در تاریخ 24 مرداد با هفت هزار و 858 مگاوات به ثبت رسید.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات شرکت برق منطقه ای خوزستان و هماهنگی های استانداری خوزستان در روند کاهش پیک مصرفی امسال نسبت به پیش بینی ما بسیار موثر واقع شد.

دشت‌بزرگ خاطرنشان کرد: کاهش ساعات اداری به صورت شناور که برای نخستین بار در کشور انجام شد اتفاق بسیار خوبی بود زیرا در روزهای گرم متناسب با تغییرات دمایی که از سوی هواشناسی اطلاع رسانی می شد اداره های دولتی در ساعت 13 (اوج پیک مصرف برق) تعطیل می‌شد.

محمد علاف‌پور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها