تیم والیبال زنان بانک سرمایه دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با شکست مقابل تیم بانکوک گلس تایلند پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۹۴۱۷۶۱
شکست بانوان والیبالیست ایران مقابل نماینده تایلند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، در حالی سپری شد که تیم والیبال بانوان ایران (بانک سرمایه) در دومین مسابقه خود از ساعت 13 به وقت ایران و 16و30 به وقت محلی به مصاف تیم بانکوک گلس تایلند رفت. تیم والیبال زنان بانک سرمایه در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

تیم بانک سرمایه این دیدار را با ترکیب فرنوش شیخی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، سودابه باقرپور، مائده برهانی، زینب گیوه و نگار کیانی آغاز کرد. در ست اول نماینده ایران با نتیجه 25 بر 17 شکست خورد.

در ست دوم این تایلندی‌ها بودند که آغاز بهتری نسبت به شاگردان مایدا داشتند. بازیکنان ایران نسبت به ست اول به خصوص در حرکات فردی پراشتباه‌تر بودند و در مقابل هم تیم تایلند با قدرت تر از ست اول ظاهر شده بود. در نهایت این ست هم با شکست شاگردان مایدا همراه شد و ایران 25 بر 12 این ست را به حریفش واگذار کرد.

در ست سوم هم باز هم تایلندی ها نسبت به ایران برتری داشتند و با نتیجه 25 بر 16 موفق به شکست تیم ایران و در مجموع پیروزی 3 بر صفر در این دیدار شدند.

تیم والیبال بانک سرمایه که پیش از این صعودش از گروه B به جمع 8 تیم قطعی شده بود، با این شکست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد. جایی که باید به مصاف تیم‌های چین و چین تایپه برود.

هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در بخش زنان از 13 شهریور ماه آغاز شده است و تا 21 شهریور به میزبانی فیلیپین ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال بانوان ایران در قالب باشگاه بانک سرمایه در این رقابت‌ها حاضر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها