کنسرت گروه موسیقی «مهرورزان» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی جواد عزیزی و خوانندگی علی اتابکی و همخوانی میترا استاد، با مجری‌گری پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۸
کنسرت «مهروزان» با حضور سه بازیگر زن +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین این کنسرت با حضور تعدادی از هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت‌های فرهنگی از جمله؛ مریم امیرجلالی، حدیث فولادوند، الهام جعفرنژاد، مسعود حجی‌زواره تکواندوکار قهرمان جهان، جهانبخش شکری ریاست جهان فولاد غرب، حمید وجدان‌پاک نوازنده نی، شیرین شیرزاد ی و ... در ساعت 9 جمعه شب، 13 شهریور ماه در دو بخش موسیقی مقامی تنبور و سنتی در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار شد.

در بخش اول این کنسرت که به موسیقی مقامی تنبور اختصاص داشت و خوانندگی آن را جواد عزیزی از اعضای کانون نوازندگان موسیقی سنتی برعهده داشت، قطعات همنوایی «مهر»، تصنیف «حیلت رها کن»، تصنیف «گرجان عاشق»، آواز کُردی، تصنیف «دلبر»، دونوازی دف و تنبک، آواز «عاشق، تصنیف «در میخانه» و تصنیف «باغ دل» اجرا شد.

در بخش دیگری از این کنسرت، ماهور محبوب هنرمند خردسال به تکنوازی تنبک پرداخت و در ادامه به همراه سیامک صادقی با ساز تار، دونوازی زیبایی را اجرا کردند.

در بخش دوم این کنسرت نیز که به موسیقی محلی و سنتی اختصاص داشت و بر اساس ملودی‌های کُردی تنظیم شده بود، جواد عزیزی و علی اتابکی به خوانندگی پرداختند. همنوازی «مهرورزان»، تصنیف «ئه‌وشه‌و»، تصنیف «دنیاداران»، تصنیف «قسم»، آواز کردی، تصنیف «شرشرواران» و تصنیف «چوپی» در این بخش اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها