کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر تاریخ بازی ایران و کره‌جنوبی موافقت نکرد تا بازی در همان روز تاسوعا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۹
خبری بد برای تیم ملی فوتبال ایران!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، با توجه به هم‌زمان شدن بازی ایران و کره‌جنوبی با تاسوعای حسینی، فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خواستار تغییر یک روزه یا دو روزه این بازی از روز سه شنبه ۲۰ مهر به دوشنبه ۱۹ مهر شده بود.

در نهایت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر تاریخ این بازی موافقت نکرد تا بازی در همان روز تاسوعا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به این دلیل با تاریخ بازی مخالفت کردند که روز برگزاری بازی فیفا دی است و با توجه به برگزاری بازی‌های هفته سوم مقدماتی جام‌جهانی در روز ۱۵ مهر امکان جابجایی تاریخ بازی وجود ندارد و زمان استراحت تیم کره‌ جنوبی کمتر از دیگر تیم‌ها خواهد شد.

البته فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم با تغییر تاریخ بازی مخالفت کرده بود.

البته این اتفاق یک بار در عرصه باشگاهی افتاد و استقلال تهران یک روز قبل از تاسوعای حسینی در سال ۷۸ در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا میزبان دالیان چین بود که استقلال با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
حسام
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
به احترام این روز و مذهب شیعه ایران نباید بازی كنه و نمیكنه
حمیدخان
-
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
تو چیكاره ای كه برای تیم ملی تكلیف تعیین میكنی؟
حسینی
-
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
بایستی بازی كنند
بایستی غیرت ایرانی شیعه را به نمایش بگذارند
بایستی كار فرهنگی بشود تا مفهوم هیهات من الذله را به جهانیان بشناسانند
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
نه ، بازی كنند اگه گل زدند خوشحالی نكنند
علیرضا
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
... یخورده فكر كن بعد بیا نظر بده... فوتبال ملی هركی هركی نیست.. كه دلت بخواد بازی كنی .. لیگ بدتر ما هم نیست هر كی هركاری دلش میخواد میكنه.. فیفاست.. قانونه قانون... یاد بگیریم.. میتونه تماشاگر نره.. تیم ملی هم سیاه پوش باشه و
حسام خادم امام حسین ع
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
تو كشور اسلامی ایران درسته كسی شب تاسوعای حسینی مراسم عزاداری امام حسین ع را رها كنه بره فوتبال بازی تماشا كنه بافكر تو اگه دین نداری لااقل آزاده باش
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
مگه میخوان برقصن كه بعضی ها میگن بازی نكنن چه ربطی داره بازی بكنن ولی خوشحالی نكنن
حسام خادم امام حسین ع
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
مگه تو اداره ها و مغازه ها و كل كشور مردم میخوان برقصن كه تعطیل عمومی اعلام میشه یعنی فقط رقاص خونه باید تعطیل بشه استغفرا...

نیازمندی ها