سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروزی خانگی تیم ملی ایران برابر قطر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دراماتیک توصیف کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۷
سایت AFC: کریم انصاری فرد قفل را شکست

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران برابر قطر در ورزشگاه آزادی که به لطف گل‌های دیرهنگام رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش رقم خورد، نوشته است: گل‌های وقت‌های تلف شده رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش یک پیروزی دراماتیک 2 بر صفر را در استادیوم آزادی برای ایرانی که سه بار به جام جهانی صعود کرده است، به همراه آورد تا شاگردان کارلوس کی‌روش کار خود را برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی آغاز کنند.

سایت AFC‌ در ادامه گزارش خود با اشاره به اشتباه دروازه‌بان قطری‌ها که مسبب گل اول ایران شد و نیز شلیک از راه دور جهانبخش که گل دوم ایران را رقم زد، نوشته است: ایران در دقایق ابتدایی بر بازی سوار بود اما این قطر بود که در 20 دقیقه نخست موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشت. تلاش سباستین سوریا برای تهدید دروازه‌ ایران از بسته‌ترین زاویه علیرضا بیرانوند را درون دروازه ایران آن چنان به زحمت نینداخت. ایران به تدریج سلطه خود را بر به موقعیت‌‌های گلزنی بیشتر تبدیل کرد که یکی از این موقعیت‌های را اشکان دژاگه با کمی دقت بیشتر می‌توانست به گل تبدیل کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان آورده است: کریم انصاری فرد قفل دفاع سرسخت قطری‌ها را در حالی که تنها ثانیه‌هایی به پایان بازی باقی مانده بود شکست. این بازیکن شاغل در لیگ یونان پس از دریافت توپ آن را در مسیر حرکت قوچان‌نژاد قرار داد و مهاجم هیرنفین هلند هم کار را تمام کرد. در حالیکه قطری‌ها برای جبران گل خورده مصمم بودند، ایران درست قبل از به صدا درآمدن سوت پایان گل دومش را هم زد و جهانبخش شوتش را به گوشه دروازه شلیک کرد تا دروازه‌بان قطر شانس زیادی برای مهار آن نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
جان مارو به لب رساندند ولی دستشون درد نكنه
ایرانی
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
این سایت ای اف سی خیلی بی سواده . خبرها را بعد از 24 ساعت بروز می كنه !! ضمنا ایران چهار بار به جام جهانی رفته نه سه بار
-1978 آرژانتین
- 1998 فرانسه
- 2006 آلمان
2014- برزیل

نیازمندی ها