ترامپ گفته: اسناد دست داشتن آمریکا در کودتای ترکیه را رو خواهم کرد. یکی از بزرگان اهل تمیز هم در جوابش گفته: دست داشتن آمریکا که از روز هم روشن‌تر است... شما اگر اسنادی از «پا»، «کبد»، «طحال» و «جزایر لانگرهانس» داشتنِ آمریکا در کودتای ترکیه و بقیه نقاط خاورمیانه دارید، لطفا رو کنید!
کد خبر: ۹۳۷۶۴۸

خبر خوشمزه هفته هم آن که: ایرانیان هر سال 11 هزار میلیارد تومان فست فود می‌خورند! خلاصه درباره بعضی‌ها که جو گیرند و هی می‌گویند برخی ایرانی‌ها اهل بخور بخور هستند، نباید فکرِ بد کرد ... چون منظورشان همین رقم 11 هزار میلیاردی فست فود خواری ما ایرانیان است!

خبر داعشی ـ ورزشی هفته هم این که: داعش از طریق فوتبال، نیرو جذب می‌کند! احتمالا قوانینی که بر فوتبال داعشی‌ها حاکم است با قوانین فیفا اندکی متفاوت است ... مثلا مربی فقط زمانی می‌تواند تعویض انجام دهد که یکی از بازیکنانش منفجر شده باشد! یا برنده، تیمی است که بتواند بیشترین خودروی انفجاری را وارد دروازه حریف کند و به محض منفجر شدن آخرین بازیکنِ یکی از دو تیم، تیم دیگر برنده اعلام می‌شود و به عنوان جایزه هم اعضای تیم می‌توانند خودشان را در یکی از بازی‌های مهم لالیگا، منفجر کنند!

آخرین خبر هم یک خبر علمی است. محققان می‌گویند: پدر شدن موجب خوش‌اخلاقی مردان می‌شود! احتمالا دلیل منطقی این اتفاق هم این است که مردها خودشان متوجه می‌شوند، همسرشان به‌صورت همزمان، توانایی سرو کله زدن با یک بچه همیشه در حال گریه کردن، و یک پدر همیشه در حال غر زدن را ندارد! بنابراین تا زمانی که فرزند دلبندشان از آب و گل درآید، از سر اجبار هم که شده، خوش‌اخلاق می‌شوند!

علی زراندوز

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها