پسر جوان که با انگیزه‌ای نامشخص دایی و خواهرزاده‌ای را هدف ضربات چاقو قرار داده بود، به اتهام قتل در بیمارستان بازداشت شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۷
انگیزه مرموز جوان چاقوکش برای جنایت در بوستان

به گزارش جام‌جم، شامگاه شانزدهم مرداد امسال مردی در تماس با کلانتری محمد شهر کرج، از درگیری خونین در یکی از بوستان‌های آنجا خبر داد.

ماموران با حضوردر محل درگیری مشاهده کردند که پسر 16 ساله و دو مرد جوان بر اثر ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده‌اند. دقایقی از حضور پلیس در محل نگذشته بود که امدادگران اورژانس در بوستان حاضر شده و آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

ماموران به تحقیق از شاهدان این درگیری پرداختند که معلوم شد یکی از پسران زخمی با دوستش به این بوستان آمده و در حالی که رفتارمناسبی نداشته، چاقویی را از جیبش در آورده و به سمت پسر نوجوان رفته و او را زخمی کرده بود.

ضارب قصد فرار داشت که مردی که به نظر می‌رسید از اقوام نوجوان زخمی باشد، راه او را سد کرد و در حالی که او نیز چاقو به دست داشت، با ضارب درگیر شد و هردو زحمی شدند.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت این درگیری ادامه داشت تا این که روز بعد ماموران از طریق تماس مسئولان بیمارستان متوجه شدند مرد زخمی که دایی 30 ساله پسر نوجوان بوده، به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. با مرگ وی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد .

موضوع این جنایت به ایوب ابراهیمیان، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج گزارش و باهماهنگی قضایی، تحقیقات پلیس جنایی اداره آگاهی استان البرز برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد .

ماموران با حضور در بیمارستان ابتدا به تحقیق ازخواهرزاده مقتول پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: شب حادثه من و دوستم در حال بازگشت از بوستان نزدیک خانه‌مان بودیم که دو جوان راه ما را سد کردند. آن دو حالت طبیعی نداشتند. یکی از آنها به سمتم آمد و نام مرا صدا زد. او را نمی‌‌شناختم و نمی‌دانستم ا ز من چه می‌خواهد .

وی افزود: خیلی ترسیده بودم. خواستیم فرارکنیم که او بی‌آن‌که حرفی بزند، با چاقو به من حمله کرد. دوستم خواست مرا نجات دهد که نتوانست. مرد مهاجم مرا زخمی کرد. دوستم فرار کرد و در تماس با دایی‌ام ماجرا را به او خبر داد و برای نجاتم کمک خواست. دایی‌ام نیز برای نجاتم سراسیمه خود را به بوستان محله رساند و با دیدن من که غرق در خون بودم، خشمگین شد و به سمت مرد مهاجم رفت. در جریان درگیری میان آن دو، دایی‌ام زخمی شد و در بیمارستان جان باخت. من هنوز نمی‌دانم چرا جوان مهاجم دست به این جنایت زد.

در ادامه ماموران قصد تحقیق از متهم به قتل را داشتند که او قادر به حرف زدن نبود تا این که دیروز مدعی شد که شب جنایت حال درستی نداشته و نمی‌داند چرا چاقوکشی کرده است.متهم به قتل با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی کرج، بازداشت شده و تحقیقات کارآگاهان برای مشخص شدن انگیزه‌اش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
تهرانی
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
باید چاقو كشارو رعدام كنن , چاقو كشی آبروی ایرانو برده
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
بلوچی هستم من بااین كه منتظرم بیشترتحقیق بشه شك دارم اون آقاچیزی مصرف كرده اصلا حمل چاقو یعنی چی چرابایدجامعه مااین طوری بشه قانونی باید برای چاقو بزارن كه حتی كسی حق فكر كردن به سرش نزنه چه برسه به حملش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها