معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تشکیل تیم‌های واکنش سریع در شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۹
تیم‌های واکنش سریع در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، عزیز ارشادیان در جریان برگزاری دوره آموزشی تشکیل تیم‌های واکنش سریع در اردبیل اظهار داشت: دوره آموزشی تشکیل تیم های واکنش سریع در استان اردبیل در حال برگزاری است که بعد از آن در تمامی شهرستان‌های استان تیم‌های واکنش سریع تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 60 نفر در این دوره حضور یافته‌اند، افزود: این افراد از بین نجاتگران زبده و ماهر که قبلا آزمون کتبی و جسمانی را با موفقیت سپری کرده‌اند، انتخاب و از هر شعبه شهرستان‌های استان 5 نفر و 10 نفر هم از مرکز استان برای حضور در این دوره انتخاب شده‌اند.

ارشادیان با بیان اینکه دوره آموزشی تشکیل تیم‌های واکنش سریع در 2 هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: مرحله نخست از 31 مرداد تا 6 شهریورماه و مرحله دوم از 13 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اساتید این دوره از مربیان تخصصی جمعیت هلال احمر استان هستند که 6 نفر از مربیان در رشته‌های کوهستان، جاده و آواربرداری این دوره را تدریس می‌کنند.

وی افزود: آزمون آمادگی جسمانی ارتقای درجات امدادگران برگزار می‌شود که در آن 80 نفر متشکل از 40 نفر از امدادگران آقا و 40 نفر از امدادگران خواهر حضور دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطرنشان کرد: این آزمون شامل دو، دوی استقامت و درازنشست است و برخی تست‌های آمادگی به همراه تست دوره‌های تخصصی جاده، آواربرداری و اسکان از شرکت‌کنندگان گرفته شده و بعد از سپری کردن موفق آمیز آن، درجات امدادگران ارتقا خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها