فرماندار سمنان از افتتاح ۵۱ پروژه هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۰
۵۱ پروژه هفته دولت در سمنان افتتاح می‌شود

سید عباس دانایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد پروژه با صرف 393 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار آماده افتتاح‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 56 پروژه در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح‌شده بود عنوان کرد: بر این اساس درمجموع تعداد پروژه‌های هفته دولت در شهرستان سمنان نسبت به سال قبل، پنج پروژه کاهش یافت.

فرماندار سمنان با اشاره به افزایش بیش از 20 درصدی هزینه تکمیل پروژه‌های هفته دولت امسال این شهرستان نسبت به هفته دولت سال قبل خاطرنشان کرد: هزینه اجرای تعداد پروژه‌های هفته دولت در سال قبل 327 میلیارد و 111 میلیون ریال بوده است که افزایش 66 میلیارد و 489 میلیون ریالی را نشان می‌دهد.

دانایی افزود: دانشگاه سمنان با چهار پروژه و حدود 120 میلیارد ریال هزینه بیشترین سهم اعتباری را از این پروژه‌ها به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، شرکت توزیع نیروی برق سمنان نیز با 12 پروژه و صرف 10 میلیارد و 130 میلیون ریال بیشترین سهم را از این پروژه‌ها ازنظر تعداد به خود اختصاص داده است.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه 46 پروژه هفته دولت سمنان با 315 میلیارد و 447 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی آماده بهره‌برداری شده است از افتتاح پنج پروژه اقتصادی، تسهیلاتی بااعتبار 78 میلیارد و 153 میلیون ریالی در این هفته خبر داد.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها