بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایران این روزها در تدارک برگزاری کنسرتش در تهران است. او که با آلبوم «عشق من باش» توانست خود را به دوستداران موسیقی پاپ بشناساند با مبارزه اش با بیماری سرطان در چند سال گذاشته مورد تشویق بسیاری از اهالی موسیقی هم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۱
بهنام صفوی: خواننده نمی شدم جراح زیبایی می شدم

به گزارش جام جم آنلاین بهنام صفوی در گفتگویش با باشگاه خبرنگاران جان از شایعه سازی های فراوانی می گوید که برای مشکلاتی را هم به وجود آورد . او می گوید: « برای من بسیار شایعه سازی شده به خصوص به دلیل جریان‌هایی که این اواخر داشتم. البته در دوران شروع کارم هم برایم شایعاتی ساختند، برای مثال گفته شده بود که شما شبیه رضا صادقی میخوانید و تقلید می‌کنید و برای این کار پول پرداخت کردید و ... . تشابه جنس صدا همه جا وجود دارد اما باید در سبک خواندن، تحریرها و ... تفاوت وجود داشته باشد تا یک خواننده منحصر به فرد بشود. این را هم بگویم که به عقیده من الهام گرفتن و الگو گرفتن در شروع به کار خوانندگی کار اشتباه نیست اما بعد از یه مدت خواننده باید راه خودش را پیدا کند و تقلیدی صورت نگیرد.»
او درباره آخرین وضعیت درمانی اش هم می گوید: « من مدتی پیش متوجه شدم که یک تومور بدخیم در سرم دارم، جراحی کردم و تومور رو خارج کردند، تا به امروز 30جلسه پرتو درمانی کردم و الان تحت درمان شیمی درمانی هستم. خدا رو شکر از زمانی که این تومور از سرم خارج شده تا به الان هیچ اتفاق بدی برایم رخ نداده است فقط به دلیل این که جراحی سنگینی داشتم مقداری انر‍‍ژی و توان بدنم کم شده. به گفته پزشکم فعالیت‌های زیاد و طولانی و حتی فکر کردن زیاد فشار مغز من رو بالا میبره و این خیلی برای من مضر است. این را هم بگویم علت اینکه کنسرت‌های من همه تک سانس هستند همین است، جا دارد اینجا از آقای خانزاده تهیه کننده‌ام صمیمانه تشکر کنم که خیلی با من مدارا و همکاری می‌کنند و در همینجا قول می‌دهم بعد از تمام شدن دوران نقاهتم و بهبود پیدا کردنم، این کم کاری را جبران کنم. »
بهنام صفوی تحصیل کرده رشته عمران است چرا که به گفته خودش به واسطه شغل پدر علاقه بسیاری به این رشته داشته است هر چند هنوز هیچ کار مرتبطی با این حوزه انجام نداده است. او از علائق دیگرش هم گفته است اینکه اگر روزی خواننده تنمی شد بدون شک جراحی زیبایی را انتخاب می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها