تا به امروز در المپیک ریو دو مدال طلا و یک برنز دشت کرده‌ایم، دو پیشنهاد ازدواج یکی در رشته والیبال و دیگری در وزنه‌برداری دریافت داشته‌ایم، یک دیوار‌رفتگی خاصی در دوچرخه‌سواری کسب کرده‌ایم، چند عنوان آخر و بعد از آخر هم داشته‌ایم که در کل راضی هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۲
آقای گوگل ما فقیر نیستیم!

جام جم آنلاین - مهم این است که ورزشکاران برای میادین بزرگ‌تر مثل بازی‌های آسیایی تجربه کسب کنند. همین که زخمی و مصدوم و مفقود و معدوم نداده‌ایم، جای شکرش باقی است. قرار شده در آهنگ معروف ورزشکاران، دلاوران، نام‌آوران تجدیدنظر شود. از آنجایی که زحمت اصلی را مدیران می‌کشند و در موقع عکس یادگاری هم مدیران وسط تصویر هستند و ورزشکاران و مدال‌آوران به عنوان بک‌گراند تصویر، پشت و حاشیه تصویر حضور دارند و مدیران خودشان را برای دریافت مدال مستحق‌تر می‌دانند تا ورزشکاران، از این به بعد قرار شده این آهنگ به صورت زیر تصحیح شود: مدیران، دلاوران، نام‌آوران/ به نام یزدان پیروز باشید.

از گزارشگران برنامه‌های المپیک خواسته شده که بعد از ساعت 12 شب تا کسی قهرمان نشده، زیاد سروصدا نکنند، چون سالار عقیلی این روزها مجبور است با پیژامه پشت در استودیو بخوابد تا هر وقت کسی مدال برد، بیاید و وطنم ای شکوه پابرجا بخواند.

می گویند روی در استودیوی پخش المپیک نوشته، بوق نزن، سالار خوابه.

ایران در اثر اشتباه گوگل در بین کشورهای فقیر در المپیک اول شد. یکی نیست به این آقای گوگل بگوید: برادر من گوگل جان گوگولی! مگر نمی‌بینی گران‌ترین ماشین‌های جهان در همین خیابان‌های تهران سروکله‌شان پیدا می‌شود. مگر نمی‌دانی مردم ایران آنقدر وضعشان خوب است که گذرنامه 330هزار تومانی توی جیبشان است، مگر نمی‌دانی قیمت مسکن در تهران چقدر است؟ آخر عزیزم محاسباتت از اول اشتباه است. ما باید در بین کشورهای ثروتمند رتبه‌بندی شویم. حالا هم اشکالی ندارد، همین که بالاخره باعث شدی یک جایی اول شویم، دستت درد نکند. یکی از مسئولان ورزشکار گفته: فرنگی‌کاران شانس کسب پنج مدال طلا در المپیک را دارند. ما هم روی حرف ایشان حساب باز می‌کنیم و با این پنج مدال طلا، با فرض حداقل یک مدال طلای دیگر در کشتی فرنگی و مدال طلای بهداد سلیمی، با 9 مدال طلا می‌توانیم جزو ده تیم اول المپیک شویم. پیشاپیش این مقام را به شما تبریک می‌گوییم. با این حساب، نگرانی‌هایمان هم برای اعضای شورای شهر آینده برطرف شد. حالا دیگر به اندازه کافی قهرمان ورزشی برای ورود به شورای شهر داریم.

علیرضا لبش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها