تصادف شبانه و دلخراش یک دستگاه پراید و وانت نیسان در شهرستان بابل، زن باردار و کودک شش ساله‌اش را به کام مرگ فرستاد.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۷
مرگ دلخراش زن باردار و کودک 6 ساله

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر روابط عمومی اورژانس بابل با اعلام این خبر اظهار داشت : شب گذشته تماس مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید و وانت نیسان در کمربندی درحال ساخت و جاده قدیم بابل به آمل روستای بوله کلا‌ گزارش شد .

مهدی غلام‌نیا روشن افزود : پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه خشرود پی و پایگاه دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد .
وی ادامه داد : در این حادثه زن 30 ساله که شش ماه باردار بود و دختر شش ساله هم به علت شدت جراحات وخونریزی جان سپردند و تلاش تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.
به گفته غلام‌نیا، دو زن 77 و 44 ساله نیز دچار ملتی تروما شدند و تکنسین های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
مرگ دست خداست پراید وسیله ست . خدا بیامرزدشون و به خانواده صبر بده . چقدر جان هموطنان برای این مسئولین بی اهمیت شده كه كاری برای ایمنی محصولات سایپا و ایران خودرو نمیكنن . با این قیمت فضایی به مردم قالب میكنن ولی با كمترین امكانات . واقعا جای تاسف داره . حالا برید وام 25 میلیونی اونم توی صف طویل وایستید بگیرید و از ارزش خودتون هر روز بكاهید و پراید بخرید.
علی
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
اسم پراید را به " ارابه مرگ" تغییر دهید تا واقعیت و شفاف سازی شود. فقط یك برخورد تصادفی ساده كافیه تا راننده پراید و همسفرانش در اتاقك پراید مچاله شوند و آهن پاره هاش در بدنشان وارد شود و به كشتنشان دهد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها