پای طارمی به گلزتی باز شد

پرسپولیس با صدرنشینی به تعطیلات رفت

پرسپولیس با تک گل مهدی طارمی صاحب 3 امتیاز شیرین دیگر شد تا با صدرنشینی به تعطیلات برود .
کد خبر: ۹۳۱۵۶۵
پرسپولیس با صدرنشینی به تعطیلات رفت

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان برانکو برابر تیم صبای قم به سومین پیروزی خود دست یافتند تا با 10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول بایستند .

محسن ترکی

بابک داوری – تورج عیوض محمدی

پویا سیف‌پناهی(36 از صبا)، محمد انصاری(61 از پرسپولیس)

طارمی(40 برای پرسپولیس)

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی.

مهدی طارمی( علی علیپور 64)، وحید امیری( ساسان انصاری72)، امید عالیشاه( احمد نوراللهی82)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، مهران امیری، کریم اسلامی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی و رضا عنایتی.

مسعود حق‌جو( احمد حسن‌زاده70)،رضا عنایتی(امید جهانبخش71)، وحید امرایی(سیدعلی فاطمی85)

سرمربی: صمد مرفاوی

مهدی طارمی که در این فصل برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود در دقیقه ۴۰ تنها گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس که از حضور پرتعداد تماشاگرانش سود می برد حملات زیادی را روی دروازه صبا پی ریزی کرد و صاحب موقعیت های عالی هم شد اما حامد لک دروازه بان صبا با عکس العمل هایی زیبا مانع از باز شدن دروازه اش شد.

با این حال سرخپوشان بالاخره در دقیقه ۴۰ به گل رسیدند و این بار مهدی طارمی توانست توپ را از بین پاهای حامد لک عبور دهد. آقای گل لیگ پانزدهم در دقیقه آخر نیمه اول در موقعیتی بسیار عالی توپ را به بالای دروازه زد.

نیمه دوم شاگردان برانکو افت زیادی داشتند و هر چقدر که در نیمه اول هجومی بازی کردند در نیمه دوم با احتیاط و خیلی آرام توپ را به گردش درآوردند و طبیعتا صاحب موقعیت های زیادی هم نشدند.

در مقابل صبای قم هم توانایی آن را نداشت که از عقب نشینی پرسپولیس استفاده کند. دقایق پایانی پرسپولیس با نفرات کمتری در حمله حاضر شد تا از یک گل زده حراست کند و با صدرنشینی به تعطیلات برود.

شاگردان برانکو با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هنگامه
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
كلین شیت بیرانوند چیجوریا میشه
منتظر زدن ركوردیم هه

نیازمندی ها