پیدا شدن جسد‌های آهک ریخته شده دو کودک آبادانی در حیاط خانه پدربزرگ، معمای پیچیده‌ای را پیش روی ماموران قرار داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۸

اوایل هفته مردی در تماس با پلیس 110 شهرآبادان از ماجرای ناپدید شدن دو بچه‌اش در روستای خضرنبی خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران با مراجعه به این روستا برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند.

پدر 37 ساله که هنتوش نام دارد، به ماموران گفت: چندی پیش پدرم با وجود مخالفت‌های ما با زن دیگری ازدواج کرد و از همان زمان اختلافات بین من و پدرم شروع شد تا حدی که چندبار با هم درگیر شدیم. عصر چهارشنبه 13 مرداد، دخترم فاطمه هفت ساله همراه برادر کوچکش احمد چهار ساله برای بازی با دوستانشان به منطقه قدمگاه رفتند اما پس از چند ساعت وقتی بچه‌هایم به خانه بازنگشتند، نگران شده و با مراجعه به محل بازی فرزندانم متوجه ناپدید شدن آنها شدم.

این پدر نگران ادامه داد: سراغ همبازی‌های بچه‌هایم رفتم اما هیچ‌کس آنها را ندیده بود و احتمال می‌دهم پدرم برای انتقام‌گیری از من، بچه‌هایم را ربوده است.

ماموران روز شنبه 16 مرداد به خانه پدربزرگ خانواده رفته و پس از بررسی دقیق خانه، وی را دستگیر کردند اما او منکر اطلاع از سرنوشت نوه‌هایش شد.

بامداد چهارشنبه 20 مرداد زن اول پدربزرگ خانواده سرنخ هولناکی را پیش‌روی ماموران قرار داد. او در حیاط خانه پتویی خونین پیدا کرده و در میان آن با استخوان‌های انسان روبه‌رو شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد. بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت با ریختن آهک روی این اجساد، قصد داشته‌اند سرنخ‌های پلیس را از بین ببرند.

بنا به گزارش رکنا، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شود تا با آزمایش‌های DNA مشخص شود این استخوان‌ها متعلق به این دو کودک است یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها