معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ

 سرقت مسلحانه زن جوان از همسرش با همدستی یکی از بستگان مرد!

دختر 20 با رویای آزادی از خانه پدری اش فرار کرد اما خیلی زود در اسارتگاه زن جوان به مثل یک برده به کار گرفته شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۸
15 روز بردگی دختر تهرانی در اسارتگاه زن

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، روز چهارشنبه 13 مرداد ماه سال جاری بود که ماموران گشت پلیسی در غرب تهران با دختر جوانی روبرو شدند که سراسیمه خود را به خودروی ماموران رساند و از راز اسارتگاه زن جوان پرده برداشت.

بدین ترتیب پرونده 15 روز بردگی در اسارتگاه زن جوان در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و دختر 20 ساله به بازپرس مرشدلو گفت: آخرین روزهای تیرماه بود که به خاطر اختلاف با خانواده ام و با امید بر اینکه با فرار از خانه به آزادی می رسم و زندگی آرامی در انتظارم است از خانه پدری ام فرار کردم و به منطقه شهریار رفتم.

وی افزود: در شهریار بودم که با زن جوانی به نام بنفشه آشنا شدم و خیلی زود سفره دلم را برایش باز کردم که این زن پس از شنیدن حرفهایم مرا به خانه اش دعوت کرد.

دختر جوان گفت: فکر می کردم بنفشه از روی دلسوزی مرا به خانه اش کشانده است اما او به فکر خودش بود و وقتی وارد خانه اش شدم از من به عنوان یک برده کار می کشید.

وی گفت: بنفشه روزی یکبار به من غذا می داد و می خواست که کارهای خانه اش را انجام بدهم و حتی برایش غذا درست می کردم و روزهایی که مهمان داشت مثل یک خدمه کارهایش را انجام می دادم و هر وقت به رفتارهایش اعتراض می کردم انگشتش را به طرف می گرفت و می گفت که یادت نرود از خانه فرار کردی و جایی برای خوابیدن و استراحت نداری و اگر من به تو پناه نمی دادم معلوم نبود تا الان چه بلایی به سرت آمده بود.همیشه درها و پنجره ها را قفل می کرد و بیشتر اوقات در خانه بود تا اینکه آخرین شب وقتی بنفشه خواب بود متوجه باز بودن یکی از پنجره ها شدم و از آن مسیر موفق به فرار شدم.هر روز برخودم لعنت می فرستادم که چرا آن زندگی آرام را ترک کردم که حالا باید مثل یک برده در اسارتگاه زن جوان کار کنم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری زن جوان وارد عمل شند و خیلی زود بنفشه را در خانه ویلایی اش دستگیر کردند.

بنا به این گزارش، بنفشه که ادعای دختر جوان را قبول ندارد به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
كار خوبی كرده، حق دختر حرف گوش نكن همین است.
علیرضا
-
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
واقعا براش بد نشده... حالا قدر خونه پدرشو میدونه.. اونجا حتی اگه جهنمم باشه.. بهتر از بیرون و مسائل و مصائبشه!!!! برو خداتو شكر كن بچه
ابوالفضل
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
بنظر میرسد دختر فراری نوعی باجگیر است ومی خواهد از صاحب خانه اخاذی كند.اولا"ایشان به سن قانونی رسیده وبا خواست خودش به خانه آن غریبه رفته ثانیا" هركسی باشد غذا وجای مجانی به كسی نمیده وبنظر میرسد دختر فراری فكركرده نان مفتی كه پدر ومادرش نداده باید این زن به این دختر بدهد وحقشه
بی طرف
-
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
خودت كردی كه لعنت بر خودت باد
علی
-
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
به درك . خودكرده را تدبیر نیست

مگرتوخونه پدراتون قالی می بافین ؟ جز این نیست تا ساعت 2 و3 شب سرتون توی گوشی هاتونه و صبح ساعت 11 بیدار میشین
عارف شاه حسینی
-
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
دختر خانم برو به خدا شكر كن كه بتور بنفشه خانم افتادی . اگر جرات داری یك مرتبه دیگه از خانه فرار كن.
آقای هالو
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
تازه باید از بنفشه خانم تقدیر بشه كه از اضافه شدن یه كارتون خواب جدید پیشگیری كرده !
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
دختره میخواسته با فرار از خونه به ازادی و ارامش برسه!خیلی خنگ تشریف داری.برو خدا رو شكر كن بهت تجاوز نشده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها