ستاره تنیس جهان از میزبان تحت‌فشار و بحران المپیک 2016 حمایت کرد. نواک جوکوویچ با انتشار تصویری از خود در دهکده المپیک ریو 2016 نوشت: متاسفانه انتقاد علیه برزیل زیاد است. اینجا در برزیل مشکلات زیادی وجود دارد؛ اما حالا وقت انتقاد نیست. اینجا بخشی از کره‌زمین است و همه ما انسان‌هایی هستیم که قرار است با هم رقابت کنیم؛ اما نه، بازی کنیم. این بازی المپیک است نه رقابت. و همه در کنار هم هستیم تا از ورزش و صلح لذت ببریم.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۱

سبقت‌الهی فینالیست نشد

در دومین روز از رقابت‌های تیراندازی المپیک مسابقات تپانچه بادی 10 متر بانوان برگزار شد که گلنوش سبقت‌الهی تنها نماینده ایران در این بخش در رقابت با 44 رقیب دیگر از رسیدن به فینال بازماند. در این مرحله هرتیرانداز 40 تیر شلیک کرد و سبقت‌الهی با امتیاز 379 در جایگاه بیست و یکم قرار گرفت. سبقت الهی که اولین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند روز سه‌شنبه در ماده تپانچه 25 متر (سرعت و دقت) به مصاف با رقبای خود خواهد رفت.

تفاوت 76 سانتی‌متری

عکس جالب از دو ورزشکار کاروان آمریکا در المپیک که راگان اسمیت ژیمناست کار 16 ساله و 137 سانتی متری را در کنار آندره جردن بسکتبالیست 213 سانتی‌متری ایالت متحده نشان می‌دهد.

رستمی و هاشمی، آزمایش دوپینگ دادند

افسران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) از کیانوش رستمی، وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم و دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن، تست خون و ادرار و از علی هاشمی وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان نمونه ادرار گرفتند.

گلایه‌های عالمیان بعد از شکست در ریو

نوشاد عالمیان با گلایه از این که مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، گفته: مرا زمانی که در رده 40 دنیا و 4 امیدهای جهان قرار داشتم و تمام قهرمانان را شکست می‌دادم، رهایم کردند و هیچ کس به من توجهی نکرد. اردو و تورنمنتی وجود نداشت. البته الان خدا را شکر فدراسیون کار می‌کند، اما فدراسیون قبلی که نمی‌خواهم اسمی از آنها بیاورم واقعا به پینگ‌پنگ ایران ضرر زدند. مردم شاید فکر کنند که من دارم از روی عصبانیت حرف می‌زنم، اما این طور نیست. من واقعا حقیقت را می‌گویم. هیچ جا هم چنین صحبت‌هایی را مطرح نکردم و همیشه این حرف‌ها را در دلم نگهداشتم.

روسیه در جدول ریو نیست!

روزنامه بیلد آلمان در اقدامی عجیب طلای روسیه در المپیک ریو 2016 را نادیده گرفت! دیروز جودوکار روسیه اولین طلای المپیک این کشور را در رقابت‌های المپیک ریو از آن خود کرد، اما در عین ناباوری رسانه‌های روسیه خبر دادند روزنامه بیلد آلمان این طلای روسیه را در المپیک نادیده گرفته است. سایت ورزش روسیه نوشت: روزنامه بیلد آلمان عملکرد ورزشکاران روسیه را در المپیک ریو 2016 نادیده گرفته است. این نشریه چاپ آلمان پیش از این نیز اعلام کرده بود که مجوز حضور روسیه در المپیک ریو غیرقابل انتظار بود و این اقدام IOC اشتباه است. این نشریه آلمانی اصلا به مدال آوران روسیه توجهی نمی‌کند و آن را در فهرست مدال‌آوران المپیک ریو نمی‌آورد.

حمل کننده مشعل المپیک ریو درگذشت

ایوو پیتانگوی، حمل‌کننده مشعل المپیک یک روز بعد از حمل مشعل به دلیل حمله قلبی درگذشت. او یک جراح پلاستیک 90 ساله بود. روز جمعه او مشعل المپیک را حمل کرده بود. پیتانگوی به دلیل این که مصدومان یک حادثه را به صورت رایگان درمان کرده بود، محبوبیت خاصی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها