شهرام جزایری که روز شنبه با هدف سخنرانی درباره شرکت پدیده به مشهد سفر کرده بود، با صدور دستور قضایی بازداشت شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۵
شهرام جزایری در مشهد بازداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، قبل از آن که مدیرعامل سابق پدیده با عناوین اتهامی مطرح شده دستگیر شود شایعاتی در فضاهای مجازی عنوان شد که نشان می داد قرار است شهرام جزایری مجموعه پدیده را راه اندازی کند!!

این گزارش حاکی است پس از آن که مدیرعامل سابق پدیده با تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام از سوی «قاضی حیدری» بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند.

در همین حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

طبق اطلاعات دریافتی، وی برای انجام تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته است تا بررسی های بیشتر در این باره صورت گیرد.

منبع: خراسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
حسن
-
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اوباید بازداشت وزندانی بماندو ازادنشود چون هنوز هم فردی فاسد وقانون شكن ومتخلف وكلاهبردارست.او میگفت با پرداخت رشوه لایحه بتصویب میرسانده ودر تغییرات قانون به نفع خودپول پرداخت میكرده.
فقیر صنعتی شریف
-
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
سبك مغز
میشه بگی ایشون رشوه دادن اما
اون فرد محترمی كه رشوه گرفته الان كجاست؟
محمد
-
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
مگر همون یكی است دیگه نداریم
علی نژاد
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آزادیش بهتر، ببینید كجاها میره اونها رو داشته باشید
كمتر جایی هست كه نتونه بره
نوذر
-
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
محكوم اقتصادی بود متهم سیاسی هم بهش چسبید...........پول زیادی چرا انسان را جسور میكند؟
جانبازو بازنشسته
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
مردم بر این باورند كه آقای شهرام جزایری یا پارتی گردن كلفت دارد كه قوانین این كشور هم علیه او كارساز نیست و یا دست بعضی از مسئولان در جیب این آقا می باشدوگرنه باید این آقا به عنوان اخلال در اقتصاد این كشور باید به اشد مجازات برسد
مندنی
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
احسن برقوه قضاییه این مفسد اقتصادی باید اعدام میشد نه الان خودش یك كاره ای حساب بكنه برخورد شدید نمایید با این دزدها
ناشناس
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
افسد یفسد مفسد ُ
مفسد خودخواه خودشیفته قانون دور بزن . دولت هم كاری كرد كه این خودشیفته مفسد اقتصادی خودش رو علامه دهر در اقتصاد بداند . بله وقتی دولت این خودشیفته مفسد اقتصادی را در یك همایش بعنوان یكی ازسخنرانان بسیار مهم ذكر می كند ؟ چه می توان گفت ؟ تا كی ملت باید چوب اهمال را بخورند ؟
فوژان
-
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
واقعا متاسفم واسه یك عده كه خبر از اصل داستان ندارن و نظر میدن/ شهرام جزایری بله سابق مجرم بود ولی دارای ذهن خلاق و متفكری هستش و میتونست با برنامه ریزی و مدیریت درست شهرك ها رو بسازه و حداقل مردم مال باخته به پولشون برسن/ ایشون كه چیزی از كسی نخواستن فقط میخواست زمینا معطل نیوفتن و كار رو شروع كنن

نیازمندی ها