کشف جسد مرد جوان با خالکوبی‌های متفاوت روی بدنش در مشهد، تیم جنایی را در برابر معمای جنایتی مرموز قرار داد.
کد خبر: ۹۲۹۰۵۷
نقش «رخ»، سرنخ قتل مرد جوان

به گزارش جام‌جم ، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد دیروز کارگر شهرداری مشهد هنگام تمیز کردن خیابان‌های اطراف بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد. مرد میانسال هراسان با پلیس تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد در محل کشف جسد حاضر شدند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، جسد متعلق به جوانی حدود 25ساله است که با توجه به آثار درگیری روی بدنش، احتمال قتل او پس از شکنجه مطرح شد. بررسی‌ها نشان داد، روی مچ دست و پای مقتول آثار کبودی بوده است که این موضوع نشان داد، مقتول ساعت‌ها با دست و پای بسته زندانی بوده است.

با توجه به نوع جراحات، تیم جنایی احتمال دادند مقتول مدتی گروگان بوده و براثر شکنجه‌های گروگانگیران فوت کرده است. از سوی دیگر با توجه به این که شکایتی در مورد گروگانگیری مطرح نشده بود، این فرضیه مطرح شد که او قربانی درگیری‌های درون گروهی شده است.

این فرضیه زمانی قوت گرفت که با بررسی بدن مقتول، تیم جنایی با خالکوبی‌های متعدد روی بازو، سینه و کمر مقتول روبه‌رو شدند. در ادامه با دستور بازپرس جنایی از مقتول انگشت‌نگاری شد تا هویت او شناسایی شود.

پس از بررسی‌های مقدماتی جسد برای تعیین علت مرگ و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

بازپرس جنایی در این باره به جام‌جم گفت: مقتول تیشرت و شلوار مشکی به تن داشت و روی بازوی او شکل رخ و روی قلبش اسم فردی خالکوبی شده است. حدود شش ساعت از زمان مرگ او می‌گذشت و علت دقیق مرگ او مشخص نشده است. افرادی که از هویت مقتول اطلاعی دارند یا فردی از خانواده شان با این مشخصات ناپدید شده است، می‌توانند به پلیس آگاهی مشهد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها