حسنی خو سرپرست یا مدیرعامل

چرا تصمیم هیات مدیره استقلال عوض شد؟

در حالی که روز چهارشنبه نام رضا حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شد، امروز عنوان شد که او سرپرست پست مدیرعاملی استقلال است. اعضای هیات مدیره استقلال به مانند گذشته بی آنکه جلسه ای را برگزار کنند تصمیم به تغییر سمت مدیرعامل انتخابی گرفتند.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۶
چرا تصمیم هیات مدیره استقلال عوض شد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "ورزش سه"، رضا حسنی خو روز چهارشنبه با نظر اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. پس از این انتخاب حسن زمانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که او با اضافه شدن به جمع هیات مدیره، این سمت را پذیرفته است و به عنوان عضو پنجم و مدیرعامل استقلال کار خود را آغاز می کند.

از سوی دیگر سایت وزارش ورزش و جوانان نیز این خبر را اعلام کرد و شهاب جهانیان نیز در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال این موضوع را تایید کرد تا حسنی خو بی هیچ ابهام و تردیدی به عنوان شانزدهمین مدیرعامل استقلال به هواداران معرفی شود.

اما با گذشت نزدیک به 36 ساعت پس از این انتخاب، خبرگزاری برنا که متعلق به وزارت ورزش و جوانان است در خبری عجیب اعلام کرد که حسنی خو سرپرست باشگاه استقلال و اعلام خبر مدیرعاملی او که نه تنها توسط سایت های خبری بلکه توسط سایت رسمی باشگاه و وزارت ورزش نیز اعلام شده بود را یک "بلبشو"ی خبری دانست.

حسن زمانی در گفت و گو با ورزش این تغییر پست را تصمیم هیات مدیره دانست اما موضوع جالب توجه این است که چگونه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در جلسه رسمی خود به این نتیجه رسیدند و پس از گذشت تنها 36 ساعت بی آنکه جلسه ای را برگزار کنند ترجیح دادند تا حسنی خو را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی کنند.

البته هیات مدیره استقلال پیش از این نیز در موضوع کنار رفتن افشارزاده بی آنکه جلسه ای برگزار کنند به صورت غیابی و به شکلی ناگهانی استعفای! افشارزاده را پذیرفتند که البته مدیرعامل پیشین استقلال در گفت و گویی اعلام کرده است که درباره نحوه جدایی خود مفصل به صحبت خواهد پرداخت.

هر چه هست به نظر می رسد که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال یا در تصمیم گیری های خود مصمم و جدی نیستند و توانایی تصمیم گیری برای یک باشگاه بزرگ را ندارند که در کمتر از 24 ساعت تصمیم به تغییر مدیرعامل به سرپرست می گیرند و یا اینکه نیرویی خارج از هیات مدیره یا افراد قدرتمند این اعضا برای باشگاه تصمیم می گیرند که هر دو این اتفاقات برای باشگاهی مانند استقلال بسیار نا پسند و مطمئنا در آینده خطرناک و دردسر ساز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
بهترین كار رو كرد وگرنه باختهای استقلال گردن ایشون بود

نیازمندی ها