وی افزود: به هیچ عنوان از طریق پارتی پا به این عرصه نگذاشتم و سالها برای این حرفه تلاش کردم حتی دستیار کارگردان و منشی صحنه هم بودم، اما به لطف خدا توانستم در آثار مدیری به هنر معرفی شوم که بشدت از این حضور خشنودم. یکی از تواناییهای این کارگردان این است که میداند از استعدادها در کجا و به چه شکلی بهره بگیرد. مدیری به دلیل تجربهای که داشت به من اعتماد کرد و من دو سال است که با کارهای مدیری بیشتر روی خطِ بازی افتادم.
وی در مورد تکیهکلام «گل من» هم گفته است: در یکی از سکانسها در خصوص «شازده شازدلو» متنی خوانده شد و بعد از گفتن «گل من» حضار بشدت واکنش مثبت نشان دادند. به همین دلیل سعی کردم از این تکیهکلام استفاده کنم که تا به امروز هم بازخوردهای بسیار خوبی از مردم دیدم و حتی در زمان بازی هم دیگر بازیگران به سختی جلوی خندهشان را میگیرند.
جمشیدی در مورد نقش خود در دورهمی تصریح کرد: شخصیتهای دورهمی تیپ هستند و اصلا یکی از شیوههای کاری مدیری تیپسازی است. اکثر کارهای او، تیپیکال است و به همین دلیل شخصیتهایش شاید کمی از فضای رئال و واقعی دور باشد. از طرف دیگر این شخصیتها کاریکاتوری هستند و این فضای کاریکاتوری به عمد در نمایشها به کار گرفته شده است.
وی در ادامه گفت: فضای کار در دورهمی خاص و به گونهای است که تلویزیون هم در حال تجربه آن است. خود من سالها در عرصه تئاتر و تصویر بازی کردهام، اما فکر نمیکردم بازی در چنین مجموعهای اینقدر سخت باشد. ما در فضایی کار میکنیم که شبیه تئاتر است و از طرفی برای تلویزیون پخش میشود و هنوز از لحاظ بازی چالش داریم که برای مخاطب منزل بازی میکنیم یا تماشاگرانی که در خود لوکیشن کار حضور دارند. گاهی مجبوریم برای تماشاگر داخل استودیو اغراقهایی در بازی داشته باشیم، اما زمانی که نمایشها پخش میشود، میفهمیم که برای مخاطب منزل اغراقآمیز است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: