پسر جوان که به خاطر سوءظن با آتش زدن خانه‌شان، مرگ پدر و خواهر و برادرش را رقم زده بود پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۶

به گزارش جام‌جم، شانزدهم فروردین سال 88 آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در مارلیک حوالی کرج به آتش‌نشانی اعلام شد. آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رسانده و متوجه شدند طبقه چهارم ساختمان در حال سوختن است. امدادگران وقتی مقابل آپارتمان طبقه چهارم رسیدند، دیدند در ورودی از بیرون قفل شده و احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی وجود دارد.

آتش‌نشانان پس از شکستن در به مهار آتش و نجات ساکنان خانه پرداخته و زن و مرد میانسال و سه فرزندشان را از میان دود و آتش خارج و به بیمارستان منتقل کردند.

در ادامه با بررسی محل مشخص شد، آتش‌سوزی عمدی بوده و فردی با بنزین، خانه را آتش زده است.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید پدر 47 ساله خانواده همراه پسر 12 ساله و دختر 8 ساله‌اش تسلیم مرگ شده‌اند. با مرگ سه عضو این خانواده پرونده در اختیار تیم جنایی قرار گرفت و ماموران به پسر 18 ساله خانواده به نام میثم مشکــوک شدند.

پس از بهبود وضعیت جسمانی پسر جوان، او برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات به این جنایت اعتراف کرد و گفت: چندی قبل نامه‌ای به خانه‌مان ارسال شد که در آن عنوان شده بود، مادرم به پدرم خیانت کرده و مهرداد 12 ساله حاصل همین خیانت است. این نامه باعث شروع جنگ و درگیری در خانه ما شد. پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف و درگیری داشتند. من از لحاظ روحی دچار بحران شده بودم. یک روز که مقابل در ایستاده بودم، دو مرد به طرف من آمده و سرنشین یک خودروی پژو را نشانم داده و مدعی شدند او با مادرم ارتباط پنهانی دارد. دیگر قدرت فکر کردن نداشتم. عصبانی شده و شب وقتی همه خواب بودند، خانه را به آتش کشیدم. می‌خواستم با این کار باعث مرگ خود و دیگر اعضای خانواده شوم اما حالا از کارم پشیمان هستم.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قاتل پشیمان دیروز پای میز محاکمه قرار گرفت اما چون گواهی انحصار وراثت گرفته نشده بود، جلسه دادگاه تجدید و به روز دیگری موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها