زن جوان زمانی که دختر چهار ساله‌اش راسد راه ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش دید، دست به اقدام هولناکی زد و دخترک را با متادون کشت .
کد خبر: ۹۲۸۵۵۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 6 و 30 دقیقه دوم فروردین امسال زنی با امدادگران اورژانس تهران تماس گرفت و برای نجات جان دختر چهار ساله‌اش به نام سارا کمک خواست. امدادگران با حضور در خانه این زن در محله علی‌آباد و معاینه دختر بچه، متوجه مرگ او شدند. در ادامه با حضور ماموران در این خانه، زن 30 ساله مدعی شد وقتی از خواب بیدار شدم، دخترم در خواب بود. هرچه او را صدا کردم جوابی نداد. به همین دلیل از اورژانس درخواست کمک کردم.

با توجه به مشکوک بودن مرگ این کودک، با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از مرگ دختر چهار ساله آغاز شد .

زهرا دوباره برای تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد و گفت: دخترم سارا شب حادثه کمی بازی کرد و بعد از خوردن شام خوابید. صبح که بیدار شدم دیدم نفس نمی‌کشد. نمی‌دانم علت مرگ او چیست.

این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی بدن کودک وجود ندارد و مرگ او براثر مسمومیت بوده است. بنابراین با دستور بازپرس جنایی تحقیقات پلیس ادامه یافت و قرار شد کارشناسان پزشکی قانونی با آزمایش‌های سم‌شناسی، علت مرگ دختر بچه را اعلام کنند. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند سارا براثر خوردن قرص متادون مسموم شده و همین موضوع مرگ کودک را رقم زده است. با مشخص شدن این موضوع، روز سه‌شنبه مادر کودک به اتهام قتل دستگیرشد. او در ادامه تحقیقات به قتل دخترش اعتراف کرد.

زهرا دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به تشریح قتل فرزندش پرداخت و گفت: بعد از جدایی از شوهر معتادم، با مردی آشنا شده و قصد ازدواج با هم را داشتیم که دخترم مانعی سر راه ازدواجمان بود. بنابراین او را با قرص متادون کشتم تا بتوانم ازدواج کنم.

با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، تحقیقات از این زن ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها