حسن بیت‌سعید، بعد از زدن دو گل به تیم منصوریان

دو گلم تقدیم به اهوازی‌ها

حسن بیت‌سعید در گرمای بالای 45 درجه اهواز، سیری‌ناپذیر به نظر می‌رسید. مهاجم گلزن استقلال خوزستان، موفق شد دوباره دروازه استقلال تهران را باز کند و عامل برد تیمش در این بازی مهم شود. بیت سعید که سال گذشته، شروع فوق‌العاده خوبی در لیگ برتر داشت تا نیم‌فصل، بین مدعیان آقای گلی بود. او دوست دارد امسال یکی از مهاجم‌های استقلال خوزستان در پایان فصل آقای گل شود. بیت‌سعید همچنین درباره بازی استقلال تهران و شرایط آب و هوایی اهواز توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۳

آب و هوا تاثیر نداشت

بازی در گرمای اهواز برای هر تیمی سخت است. هر تیمی به اینجا می‌آید کار راحتی ندارد. خود ما به این آب و هوا عادت داریم. به خاطر همین بازی برای استقلال تهران سخت‌تر بود. البته این را بگویم که وضعیت آب و هوا نسبت به روزهای گذشته بهتر شده بود. در روزهای قبل رطوبت به 90 درصد هم رسید که واقعا اجازه نمی‌داد نفس بکشیم. زمان بازی با استقلال، شرایط بهتر بود. در کل فکر نمی‌کنم آب و هوا روی بازی تاثیر داشت چراکه دو تیم بازی خوبی انجام دادند. من در این بازی استقلال را قدرتمندتر از سال گذشته دیدم. به نظرم این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

کار اصلی را بچه‌ها کردند، نه من

بابت دو گلی که زدم خیلی خوشحالم. بعد از بازی گفتم، الان هم می‌گویم، کاری که بقیه کردند،‌ مهم‌تر از دو گلی بود که زدم. من زیاد کار مهمی انجام ندادم.

این را از ته دلم می‌گویم. زحمت اصلی را بچه‌های دیگر کشیدند. از طریق رسانه شما این دو گل را تقدیم می‌کنم به هواداران فوق‌العاده خوب اهوازی، مخصوصا طرفداران استقلال خوزستان.

محکوم می‌کنیم!

به خاطر اتفاقاتی که برای آقای منصوریان در ورزشگاه افتاد ناراحت شدم. این رفتار زشت بود و امیدواریم در هیچ ورزشگاهی به چهره‌های ملی ما فحاشی نشود. آقای منصوریان برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است. متاسفانه اتفاقاتی در گذشته رخ داده که هواداران ما را ناراحت کرده ولی این دلیل نمی‌شود که به آقای منصوریان توهین شود.

رقابتی با زهیوی ندارم

من دو گل زده‌ام ورحیم زهیوی هم دو گل. خیلی‌ها به ما می‌گویند شما با هم رقابت دارید؟

واقعا این طور نیست. وقتی رحیم گل می‌زند من خیلی خوشحال می‌شوم. او به تیم ملی دعوت شده است. اگر زهیوی هم آقای گل شود من خیلی خوشحال می‌شوم. او قابلیت‌هایش را نشان داده است. من و رحیم با هم رقابتی نداریم. مهم این است که آقای گل از استقلال خوزستان باشد.

مشکلم زود حل شد

من پیشنهادهای خیلی خوبی در نقل و انتقالات داشتم. این پیشنهادها خیلی هم جدی بود ولی دوست داشتم در استقلال خوزستان و در شهرم بمانم. اینجا خانه من است و به زندگی در اهواز عادت دارم. سال گذشته همه زحمت کشیدیم و تیم را قهرمان کردیم. دوست داشتم بمانم تا با استقلال خوزستان به آسیا بروم. اول کار یک مقدار سر رقم قرارداد مشکل داشتیم که خیلی زود حل شد و من در استقلال خوزستان ماندم.

تیم بودن مهم است

خیلی‌ها می‌گویند یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ را بردید ولی به نظر من تیم بودن از ستاره محور بودن خیلی مهم‌تر است. ما پارسال ستاره نداشتیم و قهرمان لیگ برتر شدیم. برای این که تیمی قهرمان شود، باید یک تیم باشد. درست است که حضور ستاره اهمیت دارد ولی به نظر من مهم‌تر از هر چیز تیم بودن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها