سایه روشن

خانواده امام، پشتیبان رهبری است

سیدعلی خمینی، نوه امام راحل با بیان اینکه جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است خطاب به دشمنان گفت: مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نخواهید شنید.
کد خبر: ۹۲۶۹۱۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی اضافه کرد: خبر دارم کسانی خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و با اغراض سیاسی نیتشان این است حاج‌حسن خمینی را از رهبری جدا کنند، اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است. سیدعلی خمینی گفت: برخلاف نظر دشمنان نظام، ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نداشتیم.

فقط ایران توانست حقش را از غرب بگیرد

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که فقط جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه قدرت غرب ایستاد و توانست حقش را بگیرد، گفت: کسانی که می‌خواهند آمریکا را جایگزین خدا کنند بدانند که او حق آنان را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سعید جلیلی در سیزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر تهران افزود: اگر شما بی‌عدالتی، نبود توازن و تبعیض را در فضای جهانی پذیرفتید در داخل نیز همان بی‌عدالتی و تبعیض بازتولید می‌شود. جلیلی با بیان این‌که فیش‌های حقوقی نجومی بی‌نسبت با این تلقی از مناسبات جهانی نیست، تصریح کرد: صاحبان این فیش‌ها احساس کدخدایی دارند و خود را محق می‌دانند و این همان فرهنگ کدخداپذیری است.

رئیس سیا: انتخابات ایران را به دقت رصد خواهیم کرد

جان برنان، رئیس سازمان سیا در اجلاس امنیتی اسپن با دفاع از توافق هسته‌ای اظهار کرد: این کار موضع رئیس‌جمهور ایران را که از دید ما بین عناصر فعال در ایران، فردی بسیار میانه‌روتر به‌شمار می‌آید، تقویت کرد؛ او باید دستاوردهای بیشتری داشته باشد تا حمایت بیشتری جلب کند، به این دلیل که در حکومت ایران بین تندروها و میانه‌روها رقابت وجود دارد. به گزارش فارس، وی افزود: در حالی که آنها سال آینده انتخابات برگزار می‌کنند، ما به دقت اوضاع را تحت‌نظر خواهیم داشت تا ببینیم رقابتی که درون حکومت وجود دارد، چطور پیش می‌رود.

نگاه مثبت شورای نگهبان به انتخابات الکترونیک

سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر این‌که نگاه شورای نگهبان از ابتدا به انتخابات الکترونیک مثبت بوده است، گفت: برگزاری انتخابات الکترونیک مستلزم پیش‌بینی زیرساخت‌ها، اصلاح قوانین و مقدمات دیگری است که متأسفانه اینها در گذشته محقق نشده بود. عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این‌که شورای نگهبان از انتخابات الکترونیک استقبال می‌کند افزود: امیدواریم هر چه زودتر این امکانات و اقدامات اولیه آماده شود، قوانین اصلاح و زیرساخت‌ها فراهم شود و بتوانیم هرچه زودتر انتخابات الکترونیک را داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها