زنی با مراجعه به دادسرای جنایی مدعی شد، پسر گمشده اش به قتل رسیده و خانواده‌ای با معرفی خود به عنوان اولیای دم، قاتل او را بخشیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۱
اولیای دم قلابی قاتل پسرم را بخشیدند

به گزارش جام‌جم ، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران گفت: من و اعضای خانواده‌ام در دهه 70 در تهران زندگی می‌کردیم. سال 1378 بنا بر دلایلی تهران را ترک کرده و به ساری رفتیم. در همان سال پسرم در دانشگاه قبول شد و از ما خواست برای مدتی در تهران بماند تا پیش از ثبت‌نام، کاری پیدا کند. ما هم اجازه دادیم او در تهران بماند و بعد به شمال بیاید. از روز پنجم مرداد همان سال پسرم یکباره ناپدید شد و دیگر هیچ تماسی با او نداشتیم.

این مادر میانسال اضافه کرد: برای یافتنش به تهران آمدیم و شکایت کردیم، اما تلاش‌هایمان بی‌نتیجه بود. به گمان این‌که شاید تصادف کرده، همه مراکز درمانی و پزشکی قانونی را جست‌و‌جو کردیم، اما اثری از او نبود. گمان کردیم شاید به خارج از کشور سفر کرده باشد، اما معلوم شد او از کشور خارج نشده است. با گذشت 18 سال از ناپدید شدن پسرمان، دو هفته پیش به‌طور اتفاقی متوجه شدیم فردی با نام پسرم به قتل رسیده و مردی که او را کشته، توانسته با رضایت اولیای دم به شرط دریافت دیه از مجازات مرگ نجات یابد و بزودی مرد اعدامی آزاد می‌شود.

همزمان با طرح ادعای این زن، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا این‌که قاضی اجرای احکام پس از بررسی این موضوع متوجه شد پسر جوانی که 17 سال پیش به قتل رسیده و قاتلش بخشیده شده است، از نظر چهره و مشخصات هویتی شباهتی به پسر گمشده این زن ندارد و فقط اسم مقتول با فرزند او یکی است.

این پرونده در دادسرا در حالی مختومه شد که هنوز از سرنوشت پسر گمشده اطلاعاتی در دست نیست و همچنان این مادر چشم انتظار فرزندش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها