ادعای عجیب مرد آدم‌ربا در دادسرا

مرد میانسال که در اجرای نقشه ربودن پسر نوجوان ناکام مانده بود، پس از دستگیری ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۱
ادعای عجیب مرد آدم‌ربا در دادسرا

به گزارش جام‌جم ، سیزدهم تیر امسال مردی همراه پسر 14‌ساله‌اش به نام امیررضا به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و از مردی میانسال که قصد ربودن پسرش را داشته، شکایت کرد .

ابتدا ماموران به تحقیق از پسر نوجوان پرداختند که او به افسر بازجو گفت: روز حادثه من و دوستم در خیابان در حال بازی بودیم که متوجه شدم مردی میانسال مرا زیر نظر دارد. من به موضوع توجهی نکردم اما آن مرد غریبه، پشت سرمان شروع به حرکت کرد و در فرصت مناسب به سمتم آمد و محکم دستم را گرفت و به زور مرا سوار موتورسیکلتش کرد. با داد و فریاد کمک خواستم که چند راننده در نازی‌آباد سد راه او شده و مرا نجات دادند. مرد موتورسوار هم فرار کرد.

ماموران با اطلاعاتی که از او به دست آوردند، تحقیقات خود را در محل آغاز کردند که معلوم شد گفته‌های پسر نوجوان صحت دارد و دوربین مداربسته مغازه‌ای درآن محله تصویر آدم‌ربای فراری را ثبت کرده است. جست‌وجو برای دستگیری مرد‌ آدم‌ربا ادامه داشت تا این‌که وی 13 روز پس از این ماجرا دیروز در یکی از محله‌های نازی‌آباد شناسایی شد. ماموران قصد دستگیری وی را داشتند که خانواده متهم با حمله به ماموران، خواستند مرد آدم‌ربا را فراری دهند که ناکام ماندند.

با دستگیری متهم و انتقال او به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، او از سوی بازپرس مرشدلو بازجویی و مدعی شد: چون چند روز پیش این نوجوان، پسر خردسالم را در خیابان کتک زده بود، تصمیم گرفتم او را پیدا و تنبیه کنم و ماجرا را به پدرش بگویم. یک بار او از دستم فرار کرد تا این‌که روز حادثه دوباره او را دیدم و می‌خواستم نزد پدرش ببرم تا ماجرا را به او بگویم که نشد و مردم کتکم زدند و از ترس فرار کردم.

این در حالی است که پسر نوجوان منکر این ادعا شد. تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
پیمان
-
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
عجب آدم هایی تو مملكت ما پیدا میشه !!!! چند سال زندانی باید بكشه تا بفهمه آدم ربایی یعنی چی حالا هر قصدی كه داشته مهم نیست.
حمید
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
دروغ می گه چون اگر واقعا پسر این كار رو كرده بوده نیاز به ربودنش نبوده همونجا می تونست كتكش بزنه
سهیل
-
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
میتونست همونجا كتكش بزنه ؟!!!!!

نیازمندی ها